اخبار

بازدید معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از مرکز سلامت جامع سلامت جعفر آباد

بازدید معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از مرکز سلامت جامع سلامت جعفر آباد
دکتر  مولاوردی معاون محترم رییس جمهور  روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مرکز جامع سلامت جعفرآباد  اظهار کرد: آمار دقیقی از تعداد زنان آسیب پذیر در کشور وجود ندارد.
وی هدف از این بازدید را آشنایی با بخش های مختلف مرکز خدمات جامع سلامت که در یکی از محروم ترین نقاط حاشیه ای کرمانشاه واقع شده است، اعلام کرد و افزود: در حد توان به حمایت و پشتیبانی از این مرکز اقدام می کنیم.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه رکود و افسردگی در بانوان بویژه دختران زمینه ساز آسیب های اجتماعی است، گفت: پیگیری برای راه اندازی پارک بانوان یکی از اهداف و برنامه های سفر کاری به کرمانشاه خواهد بود. 
مولاوردی با اشاره به اینکه کرمانشاه بیست و نهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید است، تاکید کرد: این سفرها فرصتی برای آشنایی بهتر با آسیب ها و مشکلات است تا متناسب با این وضعیت گام های لازم را برداریم.
وی یادآور شد: احداث پارک بانوان یکی از مطالبات جدی من در سفرهای استانی است که در کنار آن راه اندازی سالن های ورزشی، استخر و کلینیک های تخصصی در همه سفرها دنبال می شود و امید است با این سفر مقدمات لازم برای راه اندازی بیمارستان جامع نیز در کرمانشاه فراهم شود.
مولاوردی اضافه کرد: از سوی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه در جریان موانع پیش آمده برای راه اندازی پارک بانوان در سال های گذشته قرار گرفته ام و اکنون تلاشم را برای احداث آن بکار می بندم.
این مسوول ادامه داد: رکود و افسردگی در دختران زمینه ساز اعتیاد به مواد مخدر صنعتی برای دستیابی به هیجان های کاذب است که توجه به مقوله ورزش و احداث زمینه های مناسب برای این هدف از بسیاری آسیب ها می کاهد.
گفتنی است شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری روز یکشنبه به همراه رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید در قالب بیست و نهمین سفر استانی وارد کرمانشاه شد.
۲۷ تیر ۱۳۹۵ ۱۵:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید