اخبار

مراسم تقدیر و معارفه ریاست مرکز آموزشی درمانی معتضدی برگزار شد

مراسم تقدیر و معارفه ریاست مرکز آموزشی درمانی معتضدی برگزار شد

مراسم  تقدیر و معارفه ریاست مرکز آموزشی درمانی معتضدی با حضور دکتر بیدهندی مدیر درمان دانشگاه وجمع کثیری از اساتید و پرسنل این مرکز روز پنجشنبه چهاردهم مردادماه درسالن کنفرانس این بیمارستان برگزار گردید.

دکتر بیدهندی مدیر درمان دانشگاه ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم معتضدی از این بیمارستان بعنوان مرکزی برای شروع زندگی که همواره در فرهنگ مردم کرمانشاه جایگاه داشته است یاد کرد.

وی ضمن بیان قابلیت های بسیار زیاد این مرکز و همکاری و تعامل پرسنل آن ، استفاده از پتانسیل های موجود  را گامی مؤثر در جهت عدم نیاز به منابع موجود خارج از مرکز و استقلال بیشتر بیمارستان دانست.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص های بحث طرح تحول نظام سلامت زایمان طبیعی  است ابراز امیدواری کرد بیمارستان معتضدی بتواند با استفاده از پتانسیل های موجود در مرکز در فرهنگ سازی زایمان طبیعی  و همچنین توسعه IVF ، و فعال شدن اتاق عمل گامهای مؤثری درجهت پیشرفت بیمارستان بردارد.

مدیر درمان دانشگاه خانم دکتر علیزاده را فردی بسیار معتقد ، پرکار ، صبور،و اهل تعامل دانست و ایشان را به نیابت از طرف دکتر کریم بعنوان ریاست مرکز آموزشی درمانی معتضدی معرفی کرد.

وی همچنین از دکتر سعید کاظمی بعنوان مدیری توانمند با کارنامه ای درخشان که پیشتر ریاست این مرکز را بعهده داشت با اهداء لوح تقدیر ازطرف ریاست دانشگاه  تقدیر و تشکر کرد.

دکتر سعید کاظمی بیمارستان معتضدی را یکی از خیراتی دانست که خداوند به دانشگاه عطا کرده است و با بیان اینکه نیت خیر و لطف خداوند جلوبرنده تمام کارهاست  به لطف خداوند درجهت  توسعه و پیشرفت درصد اشغال تخت این مرکز از 23% به 65% اشاره کرد.

وی  همچنین افزود:نسبت درآمد و هزینه بیمارستان 250 به 700 میلیون تومان بوده که به لطف خداوند اکنون به بالای یک میلیارد درآمد و 800 میلیون تومان هزینه رسیده است. 

دکتر علیزاده نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شایسته و ارزنده دکتر کاظمی تقاضامند حمایت دانشگاه درجهت اصلاح پست های سازمانی و افزایش درآمد شد.

وی تأمین نیروهای تخصصی ، سونوگرافی ، کاهش نقدینگی را از عمده ترین مشکلات بیمارستان دانست و توسعه اورژانس ، توسعه بخش های ICU ،NICU ،IVF  را با همکاری پرسنل این مرکز ازجمله اولویت های کاری خود برشمرد.

این مراسم با قرائت لوح تقدیر و اهداء هدایا به پایان رسید.

 

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید