اخبار

آئین تقدیر و معارفه رئیس مرکزآموزشی درمانی آیت اله طالقانی برگزار شد

آئین تقدیر و معارفه رئیس مرکزآموزشی درمانی آیت اله طالقانی برگزار شد

 

 

 

صبح امروز مراسم تقدیر و معارفه  رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی باحضور معاونت درمان و جمعی از مدیران دانشگاه درسالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی برگزار شد.

در این مراسم دکتر رئیسی گزارشی از عملکرد خود در مدت ریاست مرکز ارائه داد و به پیگیری وتحقق 4 هدف در این مدت اشاره کرد . وی اولین هدف را ارتقاء بیمارستان پس از 40سال از درجه 2 به درجه یک کشوری دانست و این امر را حاصل کارتیمی برشمرد.

وی به بدهی 10 میلیاردی مرکز اشاره کرد و افزود :  در زمان شروع بکاربنده بیمارستان 10 میلیارد تومان بدهی داشت که هم اکنون باافتخارمیگویم که تراز مالی بیمارستان مثبت بوده که از آن به عنوان هدف دوم نام می برم.

دکتر رئیسی در ادامه اجرای دقیق قانون مالی و معاملاتی دانشگاهها و قانون مندشدن کمیته های خرید وبرگزاری آن باحضورکارشناسان اداره بازرسی دانشگاه را سومین هدف و اقدام خود برشمرد و آخرین هدف ومهمترین اقدام خود را ضریب اشغال تخت در برخی ازبخشهای بیمارستان از 30 درصد به100درصد اعلام نمود که این مهم را نتیجه رضایت مندی بیماران دانست

و ی در ادامه افزود:  ما با کار تیمی موفق شدیم که از بلاتکلیفی بیماران درسیر معالجه و ارجاع های غیرقانونی به بخش خصوصی پس از سالیان دراز جلوگیری کنیم  واین بزرگترین افتخار من است.

دکترمحمدی معاونت درمان دانشگاه نیز ضمن تبریک دهه مبارک کرامت ازطرف خود ونیز رئیس دانشگاه ازخدمات ارزنده دکتر فرشید رئیسی تقدیر وتشکر نموده و دکتر خسرو فرهادی را به عنوان رئیس جدید بیمارستان آموزشی درمانی  طالقانی معرفی کرد.

دکترخسرو فرهادی نیز ضمن تشکر از خدمات ارزنده دکتر رئیسی اظهار داشت: رهنمودهای دکتر رئیسی برایم چراغ راه است و از آنجایی که به کار تیمی اعتقاد دارم همکاری همه پرسنل را برای ازتقاء این مرکز خواستارم.

وی با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان ، ویترین بیمارستان است گفت:  تجهیز وراه اندازی اتاق عمل،راه اندازی ICUتوراکس مرکز، حضور منظم متخصصین و ویزیت بیماران در درمانگاه، افزایش تجهیزات و مرمت نمودن بخشهای درمانی مرکز،بحث هتلینگ،ایجاد همراه سرا برای همراهان بیماران و تلاش در جهت پرداخت مطالبات پرسنل از مهمترین برنامه های مدیریتی من است.

درپایان این مراسم ازطرف ریاست دانشگاه ونیز پرسنل مرکز هدایایی به رسم یادبود به دکتر رییسی اهدا ونیز ابلاغ سرپرستی مرکز نیز به دکتر فرهادی تقدیم شد.

 

 

 

 

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید