اخبار

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه خبر داد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه خبر داد
ارائه ویزیت رایگان به مردم روستای هجیج شهرستان پاوه در کنار کاروان خدام امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: امروز تیم پزشکی اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه به مناسبت دهه کرامت در کنار کاروان خدام امام رضا(ع) با استقرار در روستای هجیج به ارائه ویزیت رایگان خواهد پرداخت.

دکتر مسعود قلعه سفیدی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار شهد شفا بیان کرد: کاروان خدام امام رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت و میلاد پربرکت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) تحت عنوان " زیر سایه خورشید" با حضور در استان شهید پرور کرمانشاه با برنامه های متنوع، معنوی و فرهنگی خاص خود، حال و هوای خاصی با این استان هدیه می دهند.

 

وی افزود: خدام بارگاه امام رضا(ع) با حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی از بیماران یعادت کردند که موجب احساس آرامش و معنویت برای آنان می شود..

 

قلعه سفیدی عنوان کرد: اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه متشکل از پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران نیز به همین مناسبت در کنار این کاروان به ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مشاوره و همچنین غربالگری فشارخون و تست قندخون می پردازند که باعث پرثمر شدن این حرکت فرهنگی و رضایت خاطر خداوند و ائمه علیهم السلام و همچنین مردم منطقه می شوند.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد:  امروز یکشنبه در روستای هجیج شهرستان پاوه و روز دوشنبه اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی به شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین سفر خواهیم کرد و روز 23 مردادماه نیز در کنار خدام  عزیز به شهرستان هرسین و روستای چشمه کبود عزیمت خواهیم کرد و به ارائه خدمت به هموطنان می پردازد.

 

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید