اخبار

مراسم تقدیر و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی با حضور نماینده مجلس

مراسم تقدیر و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی با حضور نماینده مجلس

مراسم تقدیر و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی  با حضور نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ، دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه ، فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی و ماموستا شیخی امام جمعه شهرستان در فرمانداری شهرستان  ثلاث برگزار شد.

در این مراسم گروسی فرماندار این شهرستان از زحمات و تلاش های مهندس مهرداد رستمی تشکر و قدردانی نمود و  دکتر احمدی را فردی جوان و پرانرژی معرفی کرد و خواستار تلاش بیشتر در زمینه ارائه ی هرچه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مردم محروم و مرز نشین این شهرستان شد.

در ادامه دکتر شکیبا ضمن تشکر از زحمات مهندس مهرداد رستمی ، اظهار داشت: اعتبارات زیادی در استان برای تمام شهرستان هاجذب شده و انشالله در آینده نزدیک شاهد احداث پایگاههای بهداشتی شهری روستایی در شهرستان های استان بخصوص شهرستان ثلاث خواهیم بود.

در ادامه این جلسه ماموستا شیخی ، شهرستان ثلاث باباجانی را از لحاظ امکانات بهداشتی و درمانی ضعیف ارزیابی کرد و خواستار مساعدت و پیگیری های بیشتر رئیس شبکه جدید و معاون بهداشتی دانشگاه در زمینه ارائه ی خدمات بهداشتی و درمانی شد و از تلاش ها و پیگیری های مستمر دکتر احمدی نیز قدردانی نمود.

 در خاتمه دکتر نادری با تقدیر از زحمات مسئولین در راستای خدمت رسانی به مردم محروم شهرستان خواستار توجه بیشتر نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیران به شهرستان ثلاث شد .

 

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید