اخبار

دومین اینوتک سلامت آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود

دومین اینوتک سلامت آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود
دومین رویداد ملی اینوتک سلامت 19 تا 21 آبان‌ماه سال جاری با حمایت ستاد فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، رویداد ملی اینوتک سلامت رویداد مهم کارآفرینی و فناوری اختصاصی حوزه سلامت است که برای دومین بار در کشور به دنبال حرکت موفق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در برگزاری نخستین رویداد اینوتک سلامت، با مشارکت مرکز رشد فناوری سلامت ابن سینا جهاد دانشگاهی، مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مرکز رشد تجهیزات پزشکی توانبخشی و اندام مصنوعی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، در تهران به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

این رویداد با حضور هسته‌ها و شرکت‌های فناور، دانشجویان و تیم‌های علاقمند به کارآفرینی و دارای ایده، اشخاص سیاست‌گذار حوزه سلامت، مدیران موفق شرکت‌های دانش‌بنیان،شرکت‌های بازار‌ساز حوزه سلامت، سرمایه‌گذاران خطر‌پذیر، مدیران مراکز رشد سلامت و پارک‌های علم و فناوری حوزه سلامت برگزار می شود.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد ملی، شکل گیری و توسعه اکوسیستم کارآفرینی در حوزه سلامت است و کارگاه های مختلفی با عناوین ارزش گذاری ایده و محصول، مبانی فرآیند تجاری سازی، برنامه کسب و کار و طرح توجیهی و دفاع از آن و غیره نیز در این رویداد ملی برگزار می شود.

نمایشگاه جانبی نیز در اینوتک سلامت برپا می شود که در این نمایشگاه صندوق ها و سرمایه گذاران خطرپذیر، شرکت های مشاوره و مدیریت، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، فن بازارها و نهادهای بازارساز حضور دارند و هدف از نمایشگاه جانبی شبکه سازی و ارتباط بین اعضای اکو سیستم کارآفرینی است که این امر باعث هم افزایی این مجموعه ها با یکدیگر خواهد شد.

در پانل پروتوتایپ تا بازار در فرآورده های دارویی و زیستی که از جمله محورهای مهم و ویژه دومین رویداد اینوتک سلامت است موضوعاتی نظیر نحوه تشکیل شرکت های دانش بنیان و حمایت های صورت گرفته از آن ها، قوانین مرتبط با تولید داروهای بیولوژیک، نحوه شکل گیری یک ایده تا رسیدن محصول به بازار و آشنایی با سیاستهای کلی وزارت بهداشت مطرح خواهد شد و دبیران کمیته های تخصصی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی در این پانل به عنوان سخنران حضور خواهند یافت.

 

 

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید