اخبار

اسامی پزشکان،داروسازان و ماماهای نمونه استان اعلام شد

اسامی پزشکان،داروسازان و ماماهای نمونه استان اعلام شد
شهد شفا: مراسمی به مناسبت سالروز بزرگداشت شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک در تالار گل نرگس شهر کرمانشاه برگزار شد
  دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با حضور در این مراسم، ضمن تبریک روز پزشک، اظهار داشت: طی دهه گذشته، مقوله سلامت به یک بحث سیاسی در دنیا تبدیل شده است و یکی از مؤلفه های سیاسی است که در دنیا از آن استفاده می کنند.
 
وی افزود: توجه به بحث سلامت، از کارهای اصلی و مهمی است که دولت تدبیر و امید به آن تأکید کرده است و بعد از مدت های بسیار طولانی برای اولین بار جزء کار دولت قرار گرفته است و به همین دلیل بقیه در مقابل آن به واکنش، برخورد و نقل کردن پرداخته اند.
 
کریم با اشاره به، در صدر قرار دادن جایگاه سلامت در دنیا، افزود: ما باید شرافتمندانه از جامعه پزشکی دفاع کنیم و در مقابل هجمه ها، تدبیر عاقلانه ای انجام دهیم و این کار نیازمند ایجاد همکاری و ارتباطات  درست و موثر اجزایی است که سیستم پزشکی را مدیریت می کند.
 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: بعضی افراد به صورت ناجوانمردانه به سیستم پزشکی حمله می کنند که پاسخ این گروه، باید بسیار منطقی، علمی و درست باشد تا به چالش نیفتیم.
 
وی بیان کرد: انسجام در جامعه پزشکی و خودپالایشی و تدبیر در مقابل کارهایی که انجام می دهیم، از کارهای مهمی است که با آن می توان، اعتبار و قدرت خود را در مقابل سیستم بیرونی حفظ کنیم و  با جلب اعتماد دیگران و سرمایه اعتماد از خود دفاع کنیم تا بتوانیم یک سیستم، یکپارچه، پاسخگو و با عملکرد درست به مردم و سایر مسئولین باشیم.
 
دکتر فتاح فرخی رئیس سازمان نظام پزشکی استان ضمن خیر مقدم و تبریک روز پزشک به حاضرین، بیان کرد: سازمان نظام پزشکی، جزء یکی از سازمان مردم نهاد در کشور است که بزرگترین خدمت را در راستای اهداف نظام بر عهده دارد.
 
وی افزود: طبق آمار در استان کرمانشاه 860 پزشک عمومی، 550 پزشک متخصص، 50 پزشک فوق تخصص، 280 داروساز، 290 دندان پزشک، 300 ماما و 300 نفر لیسانسیه پروانه دار مشغول به فعالیت هستند.
 
فرخی با بیان اینکه طی 4 سال گذشته تغییر و تحولاتی در اعضای این سازمان به وجود آمده است،اذعان داشت: سازمان نظام پزشکی استان از جمله سازمان های فعالی است که هر هفته با حدود 17 نفر از اعضای سازمان،  تشکیل جلسه می دهد به طوریکه میانگین متوسط جلسات، 52 روز در سال است.
 
وی با یادآوری ارائه خدمات اعضای نظام پزشکی به صورت رایگان، اظهار داشت: اعضای سازمان نظام پزشکی همانند دیگر سازمان های مردم نهاد کشور که به جامعه کمک می کنند، خدمتگذار به جامعه پزشکی هستند.
 
فرخی بیان کرد بهترین کار دولت، توجه به امر درمان است و به همین منظور نیز در سال 93، مبلغ 10 هزار میلیارد تومان به درمان اختصاص داد و در حال حاضر بعد از سلامت، امنیت و آموزش، از جایگاه سوم برخوردار است.
 
دکتر علیرضا راسخی مسئول اداری مالی سازمان نظام پزشکی کرمانشاه در این جمع با بیان ینکه منابع مالی این سازمان از دو طریق تأمین می شود، اظهار داشت: یکی از منابع تأمین مالی از حق عضویت اعضای نظام پزشکی است که هر ساله باید به سازمان نظام پزشکی پرداخت شود.
 
وی ادامه داد: منبع دیگری، حق ثبت شکایاتی است که شاکیان جهت ثبت شکایات و بررسی پرونده در معاونت انتظامی در هیئت های بدوی تجدید نظر، بر اساس تعرفه کشوری باید به سازمان پرداخت کنند.
 
راسخی بیان کرد:منبع سومی که در سازمان نظام پزشکی طی چهار سال گذشته، طراحی کرده ایم، سود سپرده ای بود که حساب های سازمان را در بانک گذاشته و هر ماهه سود سپرده ای می آید که امور اداری سازمان را از آن طریق می گذرانیم.
 
مسئول اداری مالی سازمان نظام پزشکی کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه طی سه سال و نیم گذشته با اعمال مدیریت خوب و انضباط موفق شدیم، تراز مالی سازمان را ثابت کنیم و امروز سازمان، از حساب مطلوبی برخوردار است و ما قادر هستیم، برنامه هایی که هیئت مدیره برای سازمان گرفته، اجرایی کنیم
.
 
 در این مراسم به برگزیدگان از طرف نظام پزشکی استان با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد که اسامی آنان به شرح ذیل است:
 
  پزشکان نمونه سال 1395 سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه
 
معرفی شدگان به تهران: 1- آقای دکتر فیض اله منصوری، متخصص بیماری های  عفونی2- آقای دکتر سعید کاظمی، پزشک عمومی
 
پزشکان نمونه استانی(متخصصین)
 
1- آقای دکتر مظاهر رمضانی، متخصص پاتولوژی
2- آقای دکتر محمد غریب صالحی، متخصص رادیولوژی
3- آقای دکتر آرش بستانی، متخصص نورولوژی
4- آقای دکتر خسرو فرهادی، متخصص بیهوشی
5- آقای دکتر آرش گلپذیر، متخصص جراحی عمومی
6- آقای دکتر سعید حمزه ای، متخصص داخلی
7- خانم دکتر بیتا انوری، متخصص داخلی
 
پزشکان عمومی:
1- خانم دکتر میترا گودرزی
2- خانم دکتر ژیلا منوچهری
3- خانم دکتر فرحناز محمدی
4- آقای دکتر محمدرضا شمسی
5- آقای دکتر یوسف حاتمی
6- آقای دکتر علی نوروزی
7- آقای دکتر سعید حمزه ای
8- آقای دکتر سید عمادالدین ابوالمعالی
 
دندانپزشکان:
1- آقای دکتر هدایت اله کاشانیان
2- آقای دکتر تیمور فلاح
3- آقای دکتر محمد مهدی حاتم
4- آقای دکتر هادی بهرامی
 
داروسازان:
1- آقای دکتر هادی خالوندی
2- آقای دکتر کاوه سالارمند
 
دکترای علوم آزمایشگاهی:
1- خانم دکتر شکوه شفیعی
 
ماما:
1- خانم مریم موحد
2- خانم مهناز ارباب
 
لیسانسیه های پروانه دار:
1- آقای همایون محمدی- فیزیوتراپ
2- آقای سعید اکبری نیا- کاردرمان
 
 
۳۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید