اخبار

اولین نشست عمومی طرح و بررسی معروفات و منکرات شایع اداری برگزار شد

اولین نشست عمومی طرح و بررسی معروفات و منکرات شایع اداری برگزار شد
اولین نشست عمومی طرح و بررسی معروفات و منکرات شایع اداری با حضور معاون فرهنگی دانشجویی ، دکتر توانایی مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه ، درویشی پور مسئول هماهنگ کننده ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان و جمعی از مدیران و روسای ادارات دانشگاه چهارم شهریور ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی بوستان برگزار شد. 
دکتر رضا علی بخشی در این نشست  ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک به مناسبت روز کارمندبه جایگاه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و در خصوص کتاب هنر هدایت و مهارت بازدارندگی مطالبی عنوان نمود.
حجت الاسلام و المسلمین توانایی با اشاره جایگاه و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت : خداوند را باید شاکر باشیم که ما را در این مسیر قرار داده است .
وی در این نشست  به مقایسه امر ب معروف و نهی از منکر با سیستم های مشابه حقوقی جهان اشاره کردو مطالبی را در خصوص فضیلت امر به معرروف و نهی از منکر از دیدگاه قرآن کریم ارائه نمود و در ادامه افزود:باید نکات برجسته در مورد معروفات و منکرات اداری را بشناسیم و به یکدیگر در این زمینه کمک کنیم.
 وی  ورزش ، تحرک و شبکه های مجازی را سه مورد از معروفات مهم دانست و گفت: از طریق فرهنگ سازی مثبت  و فرهنگ امید و تفکر مثبت می توان بر این مشکلات غلبه کرد و آنها را از بین برد .
۶ شهریور ۱۳۹۵ ۱۰:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید