اخبار

احداث زایشگاه‌های مدرن و حذف زایشگاه‌های سنتی در تمام شهرستان های استان

احداث زایشگاه‌های مدرن و حذف زایشگاه‌های سنتی در تمام شهرستان های استان

مدیر پروژه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در تمام شهرستان های استان زایشگاه‌های مدرن احداث و زایشگاه‌های سنتی حذف خواهند شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، علی کریمی در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه های دانشگاه علوم پزشکی، با اشاره به اینکه در تمام شهرستان های استان زایشگاه‌های مدرن احداث و زایشگاه‌های سنتی حذف خواهند شد، اظهار داشت: در زایشگاه های مدرن که به LDR معروف هستند، یک اتاق با تمام تجهیزات در اختیار خانم باردار و همسر وی قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در حال حاضر در تمام شهرستان های استان جز شهرستان دالاهو و روانسر این طرح در حال اجرا است و هر شهرستان 4 تا 5 سوئیت
LDR خواهد داشت. 
مدیر پروژه های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح داشت: در بیمارستان امام رضا(ع)ی کرمانشاه 7 سوئیت و در بیمارستان معتضدی نیز 6 سوئیت در حال ساخت است.
وی یادآور شد: سوئیت
LDR شهرستان های پاوه، جوانرود و کنگاور در حال راه اندازی است.
کریمی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص پروژه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که در پردیس این دانشگاه واقع شده است نیز گفت: این پروژه که از سال 92 ساخت آن کلید خورده است تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی از اتمام فاز دوم این پروژه تا پایان سالجاری خبرداد و افزود: پروژه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 10 هزار و 500 متر زیر بنا دارد و در 3 طبقه، شامل 11 کلینیک داندانپزشکی است.
این مسئول اعتبارات این پروژه را در ردیف بودجه ملی عنوان کرد و اضافه نمود: رقم قرارداد این پروژه 7 میلیارد تومان است.
وی در پایان یادآور شد: در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه علاوه بر دانشکده داندانپزشکی، 5 دانشکده دیگر شامل دانشکده های داروسازی، پزشکی، بهداشت، پیراپزشکی و دانشکده مامایی و نیز ستاد مرکزی و معاونت ها مستقر خواهند شد.

 

۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ۰۹:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید