اخبار

دکتر حمزه : آزمایشگاه جامع تحقیقاتی یکی از نیازهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است

دکتر حمزه : آزمایشگاه جامع تحقیقاتی یکی از نیازهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فعالیت 13مرکز تحقیقاتی در این دانشگاه خواستار صدور مجوز لازم برای کمک به تاسیس و تجهیز آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر بهروز حمزه روز چهارشنبه در نشست اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با وجود اساتید و اعضای هیات علمی فعال و با استعداد در زمینه تحقیقات یکی از دانشگاه های مطرح کشور است.
او تعداد تحقیقات در این دانشگاه را هر سال رو به افزایش دانست و گفت: امسال تاکنون 362 طرح تحقیقاتی در این دانشگاه انجام شده که این تعداد تا پایان امسال به 700 مورد افزایش خواهد یافت.
او به فعالیت هشت مجله علمی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: روند انتشار این مجلات رو به افزایش است.
وی برگزاری سه کنگره بین المللی و ده ها کنگره ملی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را نشان از توان علمی بالای این دانشگاه دانست و افزود: این دانشگاه رتبه اول پژوهشی استان کرمانشاه را نیز کسب کرد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه سخنان خود کمک به تاسیس و تجهیز آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه، کمک به تاسیس و تجهیز مرکز تحقیقات مهندسی بافت و طب پاژساختی و مساعدت جهت خرید تجهیزات آزمایشگاهی را از جمله درخواست های دانشگاه اعلام کرد.
حمزه از مساعدت مسوولان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اختصاص بودجه پژوهشی به این دانشگاه قدردانی کرد و افزود: از نظر بودجه پژوهشی مقام سوم را در کشور داریم و بودجه های خوبی را جذب کرده ایم.

۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۸:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید