اخبار

دکتر نوری زاد : باید دانشگاهمان را به فراتر از استان و کشور بشناسانیم

کارگزاران روابط عمومی دانشگاه روز چهارشنبه گردهم آمدند.

باید دانشگاهمان را به فراتر از استان و کشور بشناسانیم

دکتر صمد نوری زاد در نشست کارگزاران روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه در سالن اجتماعات مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی با اعلام این مطلب و برشمردن توانایی ها و ظرفیت های دانشگاه در ابعاد گوناگون بهداشتی ، درمانی ، تحقیقاتی و آموزشی از دست اندرکاران روابط عمومی خواست در جهت توسعه همه جانبه دانشگاه و ارتقای سطح خدمات و همچنین برقراری ارتباط موثر یا مخاطبان فراخواند .

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر فراهم ساختن زمینه توسعه توریسم درمانی در استان کرمانشاه زیرساختهای دانشگاه را برای استفاده هرچه بیشتر و بهتر خوب ارزیابی نمود.

وی کسب عنوان برتر توسط روابط عمومی دانشگاه درمیان ادارات استان را نشانگر همت جمعی و کار تیمی دانسته و گفت : انتظار ما از مجموعه روابط عمومی کسب عناوین برتر کشوریست.

دکتر نوری زاد همچنین در بخشی از سخنان خود  برگزاری المپیاد فرهنگی ، ورزشی دانشجویان دانشگاه ها را زمینه مناسب برای معرفی دانشگاه و تثبیت خود به عنوان یکی از دانشگاههای برتر کشور دانست.

در این نشست که با کارگاه آموزش خبرنویسی همراه بود از مسوولان روابط عمومی های دانشگاه در سطح استان به مناسبت کسب عنوان برتر درمیان روابط عمومی های استان  با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

۲۳ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید