اخبار

انتصاب دکتر علی الماسی به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی

انتصاب دکتر علی الماسی به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی

طی ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه دکتر علی الماسی عضو هیات علمی به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منصوب شد.

در این ابلاغ آمده است نظر به تعهد و مراتب علمی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منصوب می شوید تا با اتکال به خداوند متعال و استفاده از نیروهای مومن و متعهد برابر مقررات و موازین شرعی انجام وظیفه نمایید.امید است در راستای انجام وظایف محوله و در راه خدمت به مردم و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

دکتر الماسی متولد 1336 دارای مدرک دکترای تخصصی مهندسی بهداشت از دانشگاه نیوکاسل انگلستان و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است . از سوابق اجرایی ایشان می توان به سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب، مدیر کل آموزش دانشگاه ، چهار دوره دو ساله مدیر گروه پزشکی اجتماعی دانشکده پزشکی ، رئیس دانشکده بهداشت،موسس و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقاء سلامت دانشگاه ، رئیس شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی  کرمانشاه ، عضو هیات تحریریه مجله سلامت و محیط زیست دانشگاه تهران، چهار دوره عضو هیات برد بهداشت محیط، عضو هیات ممیزه دانشگاه و عضوشورای سیاستگزاری دانشگاه اشاره کرد.

گفتنی است با توجه به نیاز وزارت بهداشت در مان و آموزش پزشکی معاونت امور اجتماعی به مجموعه معاونتهای این وزارت خانه اضافه شده است.

۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید