اخبار

معاون سیاسی استاندار در نشست کارگروه سلامت تاکید کرد :ضرورت ساماندهی مراکز موجود ارائه دهنده خدمات طب سنتی در استان

معاون سیاسی استاندار در نشست کارگروه سلامت تاکید کرد :ضرورت ساماندهی مراکز موجود ارائه دهنده خدمات طب سنتی در استان

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، فرمانداری کرمانشاه را مسئول پیگیری جدی رفع مشکل فاضلاب شهر کرمانشاه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، یوسف شاه‌حسینی در جلسه شورای امنیت غذایی و سلامت استان کرمانشاه که امروز (پنجم مهر) در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد، به مشکلات فاضلاب شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مشکلات در این زمینه را همه می‌دانیم، لذا باید اقدام جدی با توجه به وسع و امکانات موجود انجام شود.

وی افزود: نیاز داریم وارد جزییات کار و رفع این مشکل شویم و مشخص شود هر دستگاهی دقیقا باید چه حرکتی در جهت رفع این مشکل و در چه بازه زمانی انجام دهد.

شاه حسینی اظهار کرد: مسئولیت پیگیری این معضل به طور جد به فرمانداری کرمانشاه محول می‌شود و این نهاد وظیفه دارد تا با سازمانهای مربوطه در این زمینه نشست داشته و در جهت رفع این مشکل اقدام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه توجه به طب سنتی در همه جهان و ایران روز افزون است، گفت: این امر به ویژه در کشورهایی مانند چین با جدیت پیگیری می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه ایران و به ویژه استان کرمانشاه ظرفیت خوبی در بحث گیاهان دارویی دارد، به طوریکه 30 درصد گیاهان دارویی جهان در ایران است و از این میزان 70 درصد آن نیز در کرمانشاه است.

شاه حسینی با اشاره به توجهات صورت گرفته به طب سنتی در کشور، گفت: در لزوم ترویج و توسعه طب سنتی تردیدی نداریم و باید این مسیر تسهیل شود.

این مقام مسئول افزود: با توجه به این مسئله تمام تلاش خود را برای ترغیب سرمایه‌گذاران در زمینه ترویج و توسعه طب سنتی مانند راه‌اندازی مطب‌ها و سلامت‌کده‌های طب سنتی به کار خواهیم گرفت و برنامه خواهیم داشت.

شاه حسینی بر ضرورت ساماندهی مراکز موجود ارائه دهنده خدمات طب سنتی مانند انجام برخی اقدامات درمانی از جمله حجامت در مطب‌های خصوصی تاکید کرد و افزود: قطعا در این زمینه نهایت همکاری را با دستگاه‌های مربوطه خواهیم داشت.

 

۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۵:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید