اخبار

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه هرسین برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه هرسین برگزار شد

 مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین دهم مهرماه با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان و دانشگاه در این شهرستان برگزار گردید.

معاون بهداشتی دانشگاه در این مراسم گفت: خوشبختانه ما در طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت اعتبارات بسیار خوبی را جهت بهبود سیستم بهداشتی بدست آوردیم.

دکتر شکیبا  با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از چهار دانشگاهی است که موفق به جذب اعتبار شده گفت: برابر تفاهم نامه سه جانبه ای که بین وزیر محترم بهداشت ، استاندار محترم و ریاست محترم دانشگاه منعقد گردیده مقرر شد با اعتباربالغ بر  120 میلیارد تومان مراکز بهداشت ، ساختمان شبکه ها ، مرکز آموزش بهورزی ، پایگاه سلامت ومراکز بیماریهای رفتاری استان در صورت تأیید سازمان راه و شهرسازی و کسب مجوز تخریب بهسازی ونوسازی گردد .

 وی همچنین از برگزاری همایش های منطقه ای و کشوری از جمله همایش HIV ، همایش نظام سلامت دهان و دندان و سلامت مدارس در ماه اخیر خبرداد و ابراز امیدواری کرد این همایش ها بتواند دستاوردهای خوبی را برای دانشگاه بهمراه داشته باشد.

 در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر ایوب فرجی طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه دکتر سعید حمزه ای بعنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان منصوب گردید.

 دکتر حمزه ای سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین کمبود نیروی انسانی را یکی از معضلات مهم این شهرستان دانست .

دکتر فرجی سرپرست اسبق شبکه نیز راه اندازی آزمایشگاه مرکز بهداشتی درمانی بیستون ،فراهم نمودن  امکانات رفاهی جهت پرسنل ، راه اندازی برق اضطراری بیستون با اعتبار بالغ بر 10 میلیون تومان، زیباسازی مرکز در شهر بیستون، نصب دوربین های مدار بسته در بیمارستان هرسین را  از جمله اقدامات انجام گرفته در زمان تصدی خود نام برد.

 

۱۱ مهر ۱۳۹۵ ۱۴:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید