اخبار

اولین دوره فلوشیپ مدیریت شبکه بهداشتی درمانی منطقه غرب کشور آغاز شد

اولین دوره فلوشیپ مدیریت شبکه بهداشتی درمانی منطقه غرب کشور آغاز شد

 اولین دوره فلوشیپ (توانمند سازی کارکنان) مدیریت شبکه بهداشتی درمانی منطقه غرب کشور به مدت سه روز از سوم لغایت پنجم آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سالن اجتماعات بوستان آغاز شد.

در این کارگاه ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از بزرگترین اقدامات نظام سلامت در حوزه بهداشت را توانمند سازی مدیران و پرسنل بهداشت  که کار اصلی را در این بخش عهده دار هستند دانست و گفت :این دوره ها نیازمند استمرار است و در تمام دنیا آموزش جزء واجبات میباشد و بهتر است که این آموزش ها مدون و منسجم و ادامه دار باشد.

دکتر خادمی معاون فنی معاونت بهداشتی نیز ضمن بیان اهداف این دوره گفت: کل دانشگاه های علوم پزشکی کشور به 9قطب تقسیم بندی شده اند که استان کرمانشاه به عنوان قطب منطقه غرب کشور دوره فلوشیپ را برای استان های ایلام و کردستان و کرمانشاه برگزار می نماید.

همچنین دکتر ناصری فر معاونت بهداشتی ایلام گفت: در ارزیابی های بعمل آمده ، فلوشیپ منطقه غرب کشور از بهترین دوره ها بوده واز کیفیت خوبی برخوردار بوده است. ضمن اینکه یکی از نکات مهم در این برنامه ها این است که با تعاملات مثبت و سازنده تجربیات خوبی را در کنار یکدیگر داشته باشیم.

در ادامه این دوره دکتر کاظمینی متخصص پزشکی اجتماعی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت به بیان اهداف و ساختارهای نظام سلامت پرداخت.

۳ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید