اخبار

همایش مدیران مراکز رشد منطقه غرب و جنوب غرب کشور برگزار شد.

همایش مدیران مراکز رشد منطقه غرب و جنوب غرب کشور برگزار شد.

 مرکز رشد فناوری سلامت میزبان روسا و کارشناسان مراکز رشد دانشگاه های علوم پزشکی منطقه غرب و جنوب غرب کشور شامل استانهای خوزستان ، همدان، لرستان، ایلام و کردستان در هشتم آبان ماه بود.

در این نشست  که به منظور تعامل و هم افزایی بیشتر بین مدیران اجرایی مراکز رشد برگزارشد مسوولین بسته دانشگاه نسل سوم از بسته های تحول و نوآوری در آموزش نیز حضور داشتند و راهکارهای عملیاتی در زمینه همگرایی آموزش، پژوهش و فناوری در جهت توسعه اشتغالزایی، کارآفرینی و درآمدزایی دانشگاه ها و حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم تصویب شد.

در این جلسه در زمینه های: تجاری سازی محصولات فناورانه، برگزاری نمایشگاه های منطقه ای مشترک در داخل و خارج کشور، هم افزایی در جهت استفاده مشترک از منابع و امکانات مراکز رشد منطقه، برگزاری دوره ای این همایش ها و برگزاری دوره بعد در استان خوزستان، فرهنگ سازی و ایجاد روحیه کارآفرینی دربین اساتید، دانشجویان و کارمندان، توانمندسازی کارشناسان مراکز رشد و دیگر موضوعات مرتبط به فناوری به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

گفتنی است در حاشیه همایش، روسا و کارشناسان مراکز رشد دانشگاه های علوم پزشکی منطقه غرب و جنوب غرب کشور از یکی از واحدهای فناور موفق مستقر در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بازدید نمودند.

۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۳:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید