اخبار

نخستین همایش قطبهای تجهیزات پزشکی کشور در کرمانشاه برگزار می شود

نخستین همایش قطبهای تجهیزات پزشکی کشور در کرمانشاه برگزار می شود
 

نخستین همایش قطبهای تجهیزات پزشکی کشور به همت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 12و13 آبان ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می گردد.

دکتر تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی معاونت غذا و داروی داشنگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این همایش که برای اولین بار در نوع خود برگزار می گردد اهم چالشهای موجود در حوزه تجهیزات پزشکی از قبیل تولید داخل، تفویض اختیار به دانشگاه ها، مدیریت خرید و خدمات پس از فروش و همچنین چالشهای این حوزه در طرح تحول سلامت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: معاون محترم غذا و دارو، مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و کلیه رؤسای ادارات اداره کل تجهیزات پزشکی ، مدیر کل بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت ، ریاست محترم هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، کلیه مدیران تجهیزات پزشکی مراکز قطب، رؤسا و معاونین غذا و داروی چهار دانشگاه قطب سوم کشوری و کارشناسان و رؤسای مراکز درمانی و کارشناسان تجهیزات پزشکی دانشگاه و سایر افراد مرتبط با این حوزه در این همایش حضور خواهند داشت.

 دکتر شیرزادیان عنوان کرد: یکی دیگر از اهداف این همایش توانمندسازی مدیران و کارشناسان تجهیزات پزشکی از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی است که با هماهنگی مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه و توسط مدیران وزارتی برای کلیه مخاطبین امر برگزار می گردد.

وی افزود: همچنین  در حاشیه این همایش، مراسم افتتاحیه بخش رادیوتراپی مرکزآموزشی درمانی امام رضا(ع) و ساختمان جدید غذا و دارو و رونمایی از نرم افزار تخصصی تجهیزات پزشکی طراحی شده توسط حوزه مدیریت  تجهیزات پزشکی دانشگاه برگزار خواهد شد.

۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۴:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید