اخبار

نخستین همایش قطب های تجهیزات پزشکی کشور در کرمانشاه آغاز به کار کرد

نخستین همایش قطب های تجهیزات پزشکی کشور در کرمانشاه آغاز به کار کرد

 

نخستین همایش قطب های تجهیزات پزشکی کشور با حضور مناطق یازده گانه قطب های پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و در هتل پارسیان این شهر امروز آغاز به کارکرد.

دکتر تورج شیرزادیان رئیس اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این نمایشگاه به عنوان نخستین نمایشگاه تجهیزات قطب های پزشکی کل کشور به مدت دو روز( 12 و 13 آبان ماه) در استان کرمانشاه آغاز به کار کرده است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر اساس تقسیمات حوزه سلامت به عنوان قطب سوم کشور مرکزیت استان های کرمانشاه، ایلام، همدان و کردستان را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: این همایش با حضور مدیران کل تجهیزات پزشکی وزارت از مدیر کل تا معاونین، روسای دانشگاه های علوم پزشکی چندین دانشگاه کشور، معاونین غذا و دارو، رابطین تجهیزات پزشکی، روسای شبکه ها ومراکز درمانی، هیئت امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت و شرکت معتبر حوزه بهداشت در حال برگزاری است.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توانمندسازی مدیران، کارشناسان و تصمیم گیران حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی و همچنین بررسی چالش های موجود این حوزه از قبیل خرید های تولید داخل، خدمات پس از فروش شرکت ها و تبادل نظر در خصوص آخرین بخش نامه ها و دستورالعمل های تجهیزات پزشکی را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی به برگزاری برنامه های جانبی در حاشیه این همایش اشاره کرد و تصریح داشت: برپایی نمایشگاه تجهیزات پزشکی با حضور 15 شرکت معتبر و بنام کشور در 17 غرفه از جمله برنامه های جانبی این همایش دو روزه است.

 دکتر شیرزادیان برپایی میتینگ ها و کارگاه های آموزشی با حضور متخصیصن امر از جمله ارتوپدها، متخصصین قلب، تولید کنندگان اقلام ارتوپد و ...را دیگر برنامه جانبی این همایش اعلام کرد و یادآور شد: در روز دوم این همایش کلنگ زنی ساختمان جدید معاونت غذا و داروی استان کرمانشاه با حضور دکتر دیناروندمعاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورصورت خواهد گرفت.

 وی از رونمایی از نرم افزار منحصر به فرد تجهیزات پزشکی در روز دوم همایش خبرداد و اضافه کرد: ضرورت تشکیل سازمان نظام مهندسی پزشکی مسئله ای که فردا رئیس انجمن متخصصین و انجمن تجهیزات پزشکی استارت آن را خواهند زد.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به سخنرانی دکتر سروش رئیس بیمارستان امام رضا(ع) ی کرمانشاه در این مراسم اشاره کرد و یادآورشد: دکتر سروش در این سخنرانی به بیان تجربیات خود در سفرش به کشور ژاپن در حوزه تجهیزات پزشکی خواهد پرداخت.

 

۱۲ آبان ۱۳۹۵ ۱۵:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید