اخبار

تاکید استاندار بر تسریع در ساخت بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه

تاکید استاندار بر تسریع در ساخت بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه
کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با تاکید بر تسریع و جدیت در ساخت بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه از مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی خواست روند اجرای این پروژه را با جدیت تمام پیگیری کنند و گفت: این پروژه تحولی بزرگ در بخش درمان استان ایجاد خواهد کر

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ اسداله رازانی در جلسه بررسی اجرای پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تحرکی خوبی در جهت کار عمرانی و اجرای به پروژه های بخش خدمات درمانی بخشیده و با به پایان رسیدن این پروژه ها تحول خوبی در این بخش رقم خواهد خورد که جای تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریتی این دانشگاه دارد.
وی دانشگاه علوم پزشکی استان را از لحاظ اجرای پروژه ها جزء سازمان های فعال استان عنوان کرد و گفت: مجموعه اقدام ها و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی را جزء فعالیت های خوب و فعال استان می دانم.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به محدویت منابع و اعتبارات گفت: مدیریتی می تواند خوب کار کند که با اعتبارات محدود بیشترین اثربخشی را با اجرای پروژه ها داشته باشد و تحول را در زیربخش های کاری خود ایجاد کند لذا خوشحال هستم که دانشگاه علوم پزشکی این گونه عمل می کند.
رازانی همچنین با اشاره به نزدیک بودن سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان گفت: در کنار پروژه هایی که قرار است با حضور دکتر هاشمی در استان برگزار شود، ضروری است که با همکاری جهاد دانشگاهی استان نسبت به افتتاح مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی اقدام شود و این مرکز به لحاظ اینکه مجموعه ای مدرن و دارای مجموعه های بسیار تاثیرگذاری در زمینه پزشکی و درمانی است باید تلاش شود تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.
وی همچنین گفت: تشکیل جلسه کمیته اجرایی فرمانداران با مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی به منظور تسریع در اجرای پروژه های درمان استان پیگیری خواهد شد و ضرورت دارد که چنین نشست هایی در تمامی شهرستان های استان برگزار شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از فعالیت های در حال انجام در جهت اجرای پروژه های عمرانی این دانشگاه گفت: تمام پروژه های عمرانی بخش درمان دانشگاه علوم پزشکی استان دارای برنامه و در حال اجرا هستند.
دکتر حسین کریم افزود: پردیس دانشگاه و توسعه اورژانس های بیمارستان ها و همچنین بلوک های زایمانی در حال اجرا هستند و بلوک های زایمانی تا 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.
وی گفت: در کنار توسعه پروژه های عمرانی، بخش بهداشت این دانشگاه هم فعال است و این بخش بیش از 2 هزار میلیارد ریال اعتبار دارد که از بعد از استان خراسان رضوی دومین استانی هستیم که چنین اعتباری به کرمانشاه تعلق گرفته است.
وی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی تخصیص یافته و این در حالی است که در سا لهای گذشته با بحران شدید در خصوص این تجهیزات روبرو بودیم.
کریم همچنین گفت: راه اندازی رشته های تخصصی و تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است و در سال گذشته هفت رشته تخصصی در این دانشگاه راه اندازی شد و برای اولین بار این تعداد رشته های تخصصی به دانشگاه اضافه شد و با توسعه این رشته ها نیاز استان در چند سال آینده به رشته های تخصصی پزشکی مرتفع خواهد شد.
وی همچنین از افتتاح اتاق عمل بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه و تجهیزات پزشکی بیمارستان های استان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و گفت: چهارشنبه همین هفته دکتر هاشمی برای افتتاح چندین پروژه دانشگاه علوم پزشکی به استان کرمانشاه سفر خواهند کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: ظرف یک ماه و نیم آینده بیمارستان شهرستان صحنه پس از چندین سال از اجرای آن به بهره برداری می رسد و همچنین کلینیک بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مجموع پروژه های بسیاری توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال انجام است که در چند ماه آینده افتتاح می شوند و بعضی از این پروژه ها در کشور بی نظیر است.
در ادامه این جلسه معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بخش های درمان و بهداشت گزارش های خود را ارایه دادند.َ

۱۵ آبان ۱۳۹۵ ۱۴:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید