اخبار

جاسمی :فضای بسیار خوب مدیریتی و کاری در دانشگاه برقراراست و من این فضا و این اقدامات را واقعا مثبت ارزیابی می کنم

جاسمی :فضای بسیار خوب مدیریتی و کاری در دانشگاه برقراراست و من این فضا و این اقدامات را واقعا مثبت ارزیابی می کنم

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های بسیار خوبی در حوزه زیرساختی بهداشت و درمان از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در دست ساخت است که با بهره برداری از این تعداد پروژه شاهد تحول زیادی در بخش بهداشت و درمان استان خواهیم بود.

سید قاسم جاسمی که از پروژه های این دانشگاه بازدید نمود، اعلام کرد: در بخش بهداشت و درمان استان هم در اجرای پروژه های عمرانی و هم تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی فعالیت های بسیار خوبی در حال انجام است که جای قدردانی دارد.
او گفت: پیگیر جذب تجهیزات مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی استان کرمانشاه از طریق وزارت بهداشت هستیم که مسوولان این وزارتخانه قول هایی در این ارتباط داده اند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به بازدید خود از چند بیمارستان سطح شهر کرمانشاه اشاره کرد و با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در این مراکز انجام شده است گفت: رضایت مندی مردم و تکریم ارباب رجوع مهمترین موضوع در خدمات رسانی است که خوشبختانه در گفت و گو با مراجعه کنندگان این بیمارستان ها از خدمات دهی رضایت داشتند و باید این سطح از رضایت مندی را روز به روز ارتقا داد.

وی گفت : به حمدالله نسبت به سالهای گذشته اوضاع بسیار مناسب تر هست ، تحولات خوبی انجام شده ، ما از درب ورود به بیمارستان پیدا کردیم نسبت به گذشته تغییرات مشهود و رضایت بخش بود

جاسمی گفت : آن چیزی که برای من جالب توجه بود و برای بنده رضایتمندی ایجاد کرد و به عنوان نکته مثبت دیدم این بود که  ، بیماران هم الحمدالله از وضعیت پرستاران ، پزشکان و وضعیت درمانی بسیار راضی هستند و حقیقتا رضایتمندی همه دوستان عزیز را دیدیم ، بیماران عزیز ، همراهان آنها و انشاالله این روند استمرار داشته باشد 

نماینده کرمانشاه در ادامه این بازدید با اشاره به کمبود اعتبارات عمرانی در کل کشور گفت: این کمبود در استان کرمانشاه هم وجود دارد اما با مدیریت خوب مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، پروژه های بخش بهداشت و درمان همچنان فعال و بدون وقفه در حال اجرا است.
جاسمی با بیان اینکه برخی از این پروژه ها در دهه فجر امسال در استان به بهره برداری می رسد افزود: پیگیر تمام تعهدات وزارت بهداشت به استان کرمانشاه هستم و تلاش می کنم به اهداف مورد نظر در بخش بهداشت و درمان در استان برسیم.

جاسمی با اشاره به اقدامات دانشگاه کفت : فضای بسیار خوبی در بین همکاران دکتر کریم وجود دارد و فضای بسیار خوب مدیریتی و کاری برقراراست و من این فضا و این اقدامات را واقعا مثبت ارزیابی می کنم.


16
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2   


2
1

۱۷ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید