اخبار

آمادگی اورژانس کرمانشاه برای ارایه خدمات به زائران کربلا

آمادگی اورژانس کرمانشاه برای ارایه خدمات به زائران کربلا
مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی (اورژانس) کرمانشاه از آمادگی این مرکز برای ارایه خدمات مختلف به زائران کربلای معلا در سطح استان خبر داد.
اکبر آزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 47 دستگاه اتوبوس مجهز به تجهیزات پزشکی مسیر تردد زائران در استان کرمانشاه از کنگاور تا شهر حمیل اسلام آبادغرب را پوشش می دهند.
وی ادامه داد: این خودروها عموما در مقابل موکب ها، محورها و گردنه های خطرناک و همچنین مسیرهای پرتردد مستقر خواهند شد.
آزادی خاطرنشان کرد: حدود 105 نفر از همکاران ما نیز در این ایام آماده هستند تا به زائران کربلای معلا خدمات لازم را ارایه کنند.
مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه یادآور شد: در خودروهای این مرکز امکاناتی از قبیل وسایل کنترل خونریزی، شکستگی و سوختگی، آتل گیری، دستگاه الکترو شوک و همچنین امکانات پیشرفته انتقال بیمار وجود دارد.
وی همچنین با اشاره به آمادگی یک فروند بالگرد اورژانس کرمانشاه برای خدمات رسانی به زوار در صورت نیاز، افزود: 12 فروند بالگرد هوانیروز هم به کار گیری شده اند تا در صورت نیاز به فرودگاه ایلام برای امدادرسانی اعزام شوند.
آزادی در پایان از آماده باش تمامی نیروهای مرکز فوریت های پزشکی استان در شهرستان های مختلف برای امداد رسانی به زائران حسینی (ع) خبر داد.
بخش زیادی از مردم کشورمان برای عزیمت به کربلای معلا از طریق استان کرمانشاه به مرز مهران در استان ایلام می روند.
۲۴ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید