اخبار

بمناسبت 16 آذر، از دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجلیل شد

بمناسبت 16 آذر، از دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجلیل شد
از دانشجویان برتر حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز دانشجو در بیمارستان امام رضا (ع) تجلیل شد.
مراسم 16 آذرماه در روز سه شنبه در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع)، با حضور ریس دانشگاه و معاونین،مسول نهاد رهبری در دانشگاه ، روسای دانشکده ها و دیگر مسولین و جمع کثیری از دانشجویان برگزار شد .
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: دانشجویان قشر آگاه، شاداب و با بصیرت جامعه هستند و به پاس یاد و خاطره سه شهید دانشجو مبارز و استکبارستیز سال 32دانشگاه تهران و به همت دانشجویان مراسم جشن امروز برگزار شد.
دکتر حسین کریم با بیان اینکه ظرف دو سال گذشته کانون ها و تشکل های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی برای افزایش فعالیت ها و توانمندی های علمی، فرهنگی ،قرآنی و ورزشی دانشجویان در سطح دانشگاه دایر شده، گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جز بهترین ها و مدال آورترین دانشجویان کشور هستند و این دانشگاه در کشور به عنوان یک الگو مطرح است.
به گفته کریم، تعداد دانشجویان این دانشگاه چهار هزار و 200 نفر است که در مقاطع لیسانس تا فوق تخصص در رشته های گوناگون مشغول به تحصیل هستند.
وی خبر از افتتاح دو دانشکده فناوری های نوین و صنایع غذایی تا پایان سال جاری داد و بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دنبال افزایش رشته های علوم پزشکی به ویژه در سطح مقطع تحصیلات تکمیلی، تخصصی و فوق تخصصی است.
مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این مراسم، دوران دانشجویی را فرصتی کوتاه برای فراگیری مهارت ها برشمرد و گفت: دانشجویان این دوران زودگذر دانشجویی را غنیمت بدانند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا افشار نجفی ، با بیان اینکه دانشجویی یک نعمت است که خداوند فرصت آن را به دانشجویان داده است، گفت: دانشگاه ها و مسوولان دانشگاه شرایط و امکانات لازم را برای دانشجویان مهیا کرده اند و دانشجویان باید از این فرصت و امکانات استفاده کنند. 
سخنران مراسم نیز حاج اقا محمدی در خصوص مهارت های زندگی در جوانان و راههای رسیدن به کمال مطالبی را بیان داشتند.  
در راستای این مراسم گروه موسیقی دانشجویی همنوایان دانشگاه که در جشنواره هفتم فرهنگی دانشجویی حایز رتبه برتر شده بودند به اجرای برنامه پرداختد و از دانشجویان مقام آور در عرصه های علمی ،فرهنگی،قرآنی،مذهبی و ورزشی تقدیر به عمل آمد.
16 آذر به مناسبت سالروز شهادت سه تن از دانشجویان دانشکده فنی تهران در تظاهرات سال 32 که در اعتراض به سفر نیکسون معاون رییس جمهوری وقت آمریکا به کشور براه افتاده بود نام گذاری شده است . 

ال

  
۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید