اخبار

نظارت۶ تیم در کرمانشاه بر کار اماکن، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها

نظارت۶ تیم در کرمانشاه بر کار اماکن، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: ۶ تیم ۳ نفره در استان کرمانشاه بر کار اماکن، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها نظارت دارند.
امیر کرمی در گفت‌وگو با خبر نگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به راه‌اندازی سامانه 190 در استان اظهار داشت: با فعال شدن این سامانه طی روزهای گذشته و فعالیت تیمهای سیار بازرسی در استان، در روزهای اخیر بیش از پنج تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و امحا شد.
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه این اقلام شامل آبمیوه، برنج، بیسکوییت، عرقیات و مواد خوراکی دیگر است، گفت: این مواد به صورت غیربهداشتی و غیر مجاز تهیه شده یا تاریخ مصرف آنها گذشته است. 
کرمی با اشاره به اینکه سامانه 190 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت و رسیدگی به شکایات مردم در حوزه سلامت و تخلفات بهداشتی مراکز اسکان، تهیه و توزیع مواد غذایی است عنوان کرد: با راه‌اندازی این سامانه خود مردم و همشهریان به عنوان بازرسان ما فعالیت و محیط را برای افراد سودجو و متخلف ناامن می‌کنند.
وی از پیگیری شکایات و گزارشات مردمی در مدت 48 ساعت خبر داد و افزود: در کرمانشاه 6 تیم سه نفره کار بازرسی از اماکن، رستورانها و فروشگاهها را بر عهده دارند.
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه در کل استان 200 بازرس وجود دارد که 80 نفر به طور مستقیم در این طرح فعال هستند، اظهار کرد: راه‌اندازی این سامانه بسیار اقدام بزرگی است و باید اطمینان مردم را جلب کند زیرا کارشناسان بهداشت محیط در صحنه و حافظ سلامت مردم هستند.
۱۸ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید