اخبار

دانشکده پیراپزشکی کرمانشاه نوسازی و بهسازی شد

دانشکده پیراپزشکی کرمانشاه نوسازی و بهسازی شد

 طرح نوسازی و بهسازی دانشکده پیراپزشکی کرمانشاه واقع در منطقه دولت آباد روز دوشنبه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسوولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس دانشکده پیراپزشکی کرمانشاه در جریان افتتاح این طرح گفت: با توجه به قدیمی بودن ساختمان ها و فضای دانشکده، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، نوسازی و بهسازی دانشکده در سال گذشته آغاز و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

دکتر فاطمه رضوان مدنی، مساحت این دانشکده را بیش از 6 هزار متر مربع ذکر کرد و افزود: برای بهسازی و نوسازی این دانشکده در مجموع بیش از 10 میلیارد ریال هزینه شد.

او قدمت و سابقه این دانشکده را مربوط به سال 42 دانست و گفت: در آن زمان این دانشکده به عنوان دانشکده پرستاری و تنها با یک رشته علوم آزمایشگاهی فعالیت می کرد که از سال 86 با عنوان دانشکده پیراپزشکی مستقل شد. 

به گفته او ساختمان ها و فضاهای فیزیکی این دانشکده به دلیل قدیمی بودن دچار فرسودگی شده بود که نیاز اساسی به نوسازی و بهسازی داشت و خوشبختانه توانستیم با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی این نوسازی را انجام دهیم.

وی به تعمیرات اساسی زیرساخت ها و فضاهای مورد نیاز دانشکده نیز اشاره کرد و گفت: زیرساخت های لازم را در این طرح بهسازی و نوسازی کردیم و سیستم برق و روشنایی و سر در اصلی دانشکده به عنوان پیشانی اصلی این مجموعه آموزشی نیز نوسازی و به روز شد.

رییس دانشکده پیراپزشکی کرمانشاه در ادامه سخنان خود به تحصیل بیش از هزار دانشجوی دختر و پسر در هفت رشته کاردانی و کارشناسی در این دانشکده اشاره کرد و گفت: این تعداد دانشجو اکنون در رشته های علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل، رادیولوژی، پزشکی هسته ای، فناوری اطلاعات، فوریت های پزشکی و هوشبری تحصیل می کنند.

رضوان مدنی فراهم کردن بسترهای لازم برای تحصیل دانشجویان در محیطی مناسب و در خور شان آنها را از رسالت ها و رویکردهای دانشکده دانست و گفت: در تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات به ویژه خدمات آموزشی و رفاهی در این دانشکده می کنیم.

از همکاری مسوولان استان به ویژه استانداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی با دانشکده پیراپزشکی کرمانشاه قدردانی کرد و خواستار تقویت بیش از پیش دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی به ویژه دانشکده پیراپزشکی کرمانشاه از سوی مسوولان شد.

در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه نیز از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی استان به ویژه در زمینه توسعه زیرساخت ها و نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی و تحصیلی قدردانی کرد.

مجتبی نیک کردار، توسعه فضاهای علمی و آموزشی و هزینه کردن در این حوزه را سرمایه گذاری بسیار خوبی برای استان در راستای تربیت نیروی متخصص و علمی دانست و افزود: استانداری از این گونه برنامه ها و طرح ها حمایت و استقبال می کند. 

۲۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید