اخبار

فرمانداری صحنه 10 میلیارد ریال برای 2 پروژه بهداشت و درمان اختصاص داد

فرمانداری صحنه 10 میلیارد ریال برای 2 پروژه بهداشت و درمان اختصاص داد
کرمانشاه- ایرنا- فرماندار صحنه رفع مشکلات مردم در تمام بخش ها به ویژه بهداشت و درمان را از اولویت های مدیریت این شهرستان دانست و گفت: امسال 10 میلیارد ریال برای شروع 2 پروژه پیشنهادی شبکه بهداشت شهرستان از محل بودجه توازن فرمانداری اختصاص داده شد

به گزارش ایرنا، شهریار عباس آبادی روز دوشنبه در نشستی با حضور رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با موضوع بررسی بیمارستان دکتر معاون این شهرستان در فرمانداری، تسریع در راه اندازی بیمارستان دکتر معاون را یکی از دغدغه های مدیران و مردم شهرستان صحنه دانست و از پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد.
او به مشکلات مردم منطقه در زمینه کمبود پزشک متخصص نیز اشاره کرد و گفت: با افتتاح و راه اندازی بیمارستان دکتر معاون این کمبودها و مشکلات نیز مرتفع می شود.
فرماندار صحنه، همچنین خواستار تجهیز و تبدیل شدن به مرکز شبانه روزی مرکز بهداشت دینور شد و از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواست برای رفع مشکلات مردم این منطقه، نیازهای این مرکز بهداشت را تامین نمایند.
عباس آبادی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان صحنه پوشش کامل خانه های بهداشت وجود دارد، گفت: مشکلی در حوزه خانه های بهداشت در این شهرستان وجود ندارد.
او در ادامه سخنان خود همچنین گفت: بخشی از زمین های وقفی دکتر معاون برابر وقف نامه به بهداشت و درمان اختصاص دارد که باید پیگیری شود‌.
وی اضافه کرد: با همت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشکلاتی که از قبل در بیمارستان دکتر معاون صحنه بود حل شد و اینک پروژه آماده بهره برداری شده است.
بیمارستان 64 تختخوابی دکتر معاون صحنه قرار است تا کمتر از یک ماه آینده افتتاح شود.
شهرستان صحنه با جمعیتی افزون بر 77 هزار نفر در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

۲۹ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید