اخبار

‍ او برای مرگ بخشید – شما برای زندگی ببخشید

‍ او برای مرگ بخشید – شما برای زندگی ببخشید
‍ او برای مرگ بخشید – شما برای زندگی ببخشید 
وقتی کلنگ تزئین شده را به دست گرفت تا به مرکز دایره سفید فرود آورد به پهنای صورت اشک می ریخت و با نیم نگاهی به بنر بزرگ حاوی عکس های فرزندان مرحومش با بغض عجیبی خطاب به جمعیت گفت : فقط زودتر تمومش کنید! می خوام قبل از اینکه بمیرم ببینمش. 
این پیرمرد علی جان  شریف زاده بود . کارمند بازنشسته ای که در دو مقطع یک بار فرزندش دکتر کامبیز و سپس دیگر فرزندش مهندس فرهاد را از دست داده بود و حالا او تمام پس انداز خود را جمع کرده و قصد کرده بود تا به نیت خیر برای فرزندانش آن را خرج سلامت مردم کند. 
شریف زاده این خیر شریف، که زاده ی کنگاور و ساکن تهران است ، زادگاه خود را انتخاب کرده بود و یکصد و پنجاه میلیون تومان پس انداز خود را که تمام داشته اش بود برای ساخت یک مرکز دیالیز هدیه کرده بود و حالا با گریه کلنگ احداث آن را بر زمین زد. 
اقدام این خیر ارزشمند به صورت نمادین می تواند الگویی برای دیگران باشد . آنان که از مکنت مالی برخوردارند و شاید فرصتی برای اندیشیدن به این موضوع نداشته باشند که عمل نیک خدمت به سلامت مردم چه بار بزرگی از انسان دوستی و دینداری دارد. چه رنج هایی را که می کاهد و چه زجرهایی را که فروکش می کند. 
او برای مرگ بخشید، برای یادگار فرزندان دلبندش که دیگر نیستند.... اما باقیات الصالحات این خیر به روح آن مرحومان سالهای سال باز می گردد. اما شما برای زندگی ببخشید... مرکزی به نام فرزند زنده عزیزتان بسازید ، دستگاهی به نام همسرتان هدیه کنید ، ساختمانی به نام مادرتان بنا کنید، خانه بهداشتی به نام پدرتان بسازید و.... خلاصه زندگی را پاس بدارید و برای زندگی ببخشید . 
من در این نوشتار از همه همکاران عزیزم می خواهم که هرکدام واسطه خیر شوند... از همه شما می خواهم داستان واقف شریف زاده را در محافل و مجالس نقل کنید ، با دوستان و اقوام تان صحبت کنید و آنان را به سمت این کار خیر هدایت کنید. 
می دانیم که هم نیت خیر در جامعه زیاد است ، هم نیازمندی بسیار.... دست به کار شویم و هرکدام با یک خیر ، با یک تاجر، با یک کشاورز ،با یک بازاری با یک صنعتگر و... صحبت کنیم تا او به یاری سلامت مردم بشتابد.
 مطمئن باشید اگر هر کدام از جامعه 14 هزار نفری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با یک نفر در این باره صحبت کنند ما هزاران واقف را به سمت خود می کشانیم .... ما که رنج بیماری مردم را از نزدیک دیده ایم ،می توانیم پیک واقف سلامت باشیم و از دیگران بخواهیم تا ببخشند. بخششی از جنس زندگی... از جنس نیک نامی و ماندگاری .
به آنها بگوییم کافیست با این شماره تماس بگیرند (37265526 ) تا دستشان در دست جمعی از بزرگان کرمانشاه که در قالب مجمع خیرین سلامت فعالیت می کنند،قرار بگیرد و کاری کنند کارستان.

مهدی محمدی

 

۸ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید