اخبار

از دست اندرکاران سلامت غذا در شهرستاهای کرمانشاه تقدیر شد

از دست اندرکاران سلامت غذا در شهرستاهای کرمانشاه تقدیر شد
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و داروی کرمانشاه: 35 درصد از واحد های تولیدی استان کرمانشاه در شهرستان ها قرار دارند که نظارت برآنها تلاش کارشناسان شبکه بهداشت و درمان را می طلبد.

دکتر شهریار مستوفی در نشستی که امروز برای تجلیل از دست اندرکاران و کارشناسان نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای استان کرمانشاه در معاونت غذا و دارو برگزار شدگفت: بسیاری از کارهای حساس نظارتی از طریق کارشناسان  شبکه ها صورت می گیرد و نقش آنها در اهداف معاونت غذا ودارو بسیار پررنگ است. ما باید به سمتی برویم که وظایف تخصصی تر و سنگین تری را به این کارشناسان تفویض کنیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که دوری راه ممکن است برای اعزام کارشناس از ستاد به شهرستان ها بوجود آورد گفت: ما قصد داریم برخی از کارها اعم از نمونه برداری در سطح عرضه و استعلام های مربوطه را به کارشناس های شهرستان ها واگذار کنیم تا برخی از مشکلات موجود کاسته شود.

در پایان این نشست از فرزانه جوزی، مسعود کلهر، فرشته نیک پی، فرشته عیوضی، لایق پیری نژاد، عباس باشتین، صادق شهبازی، ایرج جوادی، عباس بیگلری و رضا محمدی به عنوان کارشناسان فعال شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان کرمانشاه و نیز محسن چهارآئین، مجتبی دبیریان و سیامک ابراهیمی به عنوان مسئولین فنی فعال در بحث آموزش و محمدرضا امیریان و خانم مهندس مرادی به عنوان فعالان انجمن مسئولین فنی استان تقدیر شد.

۱۸ دی ۱۳۹۵ ۱۵:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید