اخبار

85 درصد شخصیت افراد در سنین کودکی شکل می گیرد

85 درصد شخصیت افراد در سنین کودکی شکل می گیرد

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، ریشه اکثر آسیب های اجتماعی را نداشتن مهارت های زندگی عنوان کرد و گفت: مهارت های زندگی را باید از سنین کودکی در افراد نهادینه کرد زیرا 85 درصد شخصیت افراد در سنین کودکی شکل می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر فیض الله منصوری روز دوشنبه در کارگاه آموزشی فضای مجازی که در معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، آسیب های اجتماعی را رفتار و عملکرد خلاف هنجارها و ارزش های رسمی ( قوانین) غیر رسمی (عرفی) جامعه تعریف کرد.
وی اظهار داشت: کرمانشاه در آسیب های اجتماعی در وضعیت مناسبی نیست و رسانه ها نقش موثر و سنگینی در پیشگیری ، کنترل و حل مسائل اجتماعی برعهده دارند.
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه هدف از برگزاری این کارگاه را ، استفاده از تجربیات ، ایده های اصحاب رسانه دانست و گفت: رسانه ها با توجه به نوع فعالیت و ارتباطی که با افراد جامعه دارند می توانند بهتر ایده و راهکار حل آسیب های اجتماعی را ارائه دهند که کاربردی باشد  و در این راستا آموزش خبرنگاران در دستور این نهاد قرار گرفته است.
دکتر منصوری در پایان خواستار ارتباط تنگاتنگ رسانه‌ها با مراکز علمی و دانشگاهی برای حل مشکلات اجتماعی استان شد و اظهار داشت: رسانه ها با اطلاع رسانی و هشدارهای به موقع آسیب های اجتماعی به افراد و مسئولان جامعه آگاهی بخشی می کنند.
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید