اخبار

کمپین اشنایی با طب سنتی، تعیین مزاج ، مشاوره دارویی و آگاهی بخشی در مورد مکمل های ورزشی برپا شد

کمپین اشنایی با طب سنتی، تعیین مزاج ، مشاوره دارویی و آگاهی بخشی در مورد مکمل های ورزشی برپا شد
انجمن علمی پژوهشی دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اقدام به برپایی کمپینی جهت ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های طب سنتی، مکمل های ورزشی و مشاوره دارویی به عموم مردم کرمانشاه کرد.

کمپین اشنایی با طب سنتی، تعیین مزاج ، مشاوره دارویی و آگاهی بخشی در مورد مکمل های ورزشی به همت انجمن دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بوستان نوبهار کرمانشاه برپا شد.

محمد مهدی گراوندی دبیر انجمن دارو ودرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مفدا اظهار کرد: این کمپ با هدف آشنایی اصولی با طب سنتی و به کارگیری درست از آن در زندگی روزمزه، پاسخ به سوالات دارویی عموم و آگاهی بخشی در مورد مکمل های ورزشی استاندارد در روز پنجشنبه 5 مهرماه در منطقه بوستان نوبهار بر پا شد.
دبیر انجمن دارو و درمان افزود:یکی از معضلات حوزه سلامت عدم داشتن اطلاع کافی مردم از گیاهان دارویی و سوء استفاده افراد سود جو و ارائه گیاهان دارویی تقلبی به مردم است. همچنین در مورد مکمل های ورزشی، گرایش جوانان به ورزش بدنسازی، باعث شده عده ای سودجو به دنبال کسب درآمد بیشتر از طریق فروش مکمل های تقلبی و قاچاق در این قبیل مکان های ورزشی باشند.

وی خاطر نشان کرد: در این کمپین مردم با مراکز مجاز فروش این فرآورده ها از جمله داروخانه ها آشنا شدند.

گراوندی با اشاره به اینکه از اساتید برجسته و دانشجویان فارغ التحصیل برای ارائه مشاوره در کمپین استفاده شده، تصریح کرد: خوشبختانه با استقبال چشم گیری که از این کمپین شد تصمیم به ادامه چنین کمپین هایی را گرفته ایم.

وی ادامه داد: ارائه مشاوره دارویی، تعیین مزاج با استفاده از پرسشنامه، ارائه رژیم غذایی بر پایه مزاج و .... از خدمات دیگری  بود که در این کمپین به مردم عزیز ارائه شد.

۸ مهر ۱۳۹۷ ۲۲:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید