اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی سالمندان تحت عنوان "با تجربگان"

برگزاری کارگاه آموزشی سالمندان تحت عنوان "با تجربگان"

 

کارگاه آموزشی سالمندان با عنوان" با تجربگان" به همت انجمن حمایت از سالمندان زاگرس کرمانشاه،معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، سازمان بهزیستی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی کرمانشاه ( پلیس فتا) در سالن شهید یاری برگزار شد.  

طی این کارگاه که با شرکت جمع کثیری از سالمندان مراکز شبانه روزی ، روزانه ،مدیران مهدهای کودک استان و انجمن های مردم نهاد استان در حوزه سلامت برگزار شد مطالبی در حوزه های آسیب های فضای مجازی، مدیریت سبک تغذیه ، بهداشت و سلامت سالمندان توسط اساتید مجرب آموزش داده شد.

در ابتدای این کارگاه دبیر کل انجمن حمایت از سالمندان به تشریح اهداف انجمن سالمندان و جایگاه این عزیزان پرداخت ، ستوان یکم مهران نجفی  به تشریح آسیب های شایع مرتبط با سالمندان در فضای مجازی وارائه راهکارهای مناسب و منطبق با دانش روز پرداخت و دکتر رشیدی متخصص تغذیه نیز مطالب ارزشمندی در خصوص تغذیه سالمندی بیان کرد و به سوالات این عزیزان در زمینه تغذیه سالمندی پاسخ داد.

در ادامه این کارگاه دکتر بیگلری رییس دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی معاونت اجتماعی دانشگاه نیز ضمن تشریح مطالب مرتبط با بهداشت و سلامت سالمندی،سلامت سالمندان را از سه بعد جسمانی ، روانی و اجتماعی مورد برسی قرار داد.

۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید