اخبار

سلامت مادران ، سلامت خانواده و جامعه است

سلامت مادران ، سلامت خانواده و جامعه است


مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و خانواده در هفته ملی سلامت بانوان ایران (30-24) مهرماه بر اهمیت و لزوم سلامت بانوان و تأثیر آن بر جامعه و خانواده تأکید کرد و گفت: سلامت مادران سلامت خانواده و جامعه است.

دکتر پرستو عباس پور با اشاره به شعار اصلی این هفته در سال جاری تحت عنوان " حرکت، برای سلامت زنان " است گفت: مدیران سلامت و سایر حوزه ها در سراسر کشور برای اقدامات برنامه ریزی شده در جهت بهبود شیوه زندگی زنان به ویژه فعالیت بدنی در محیط زندگی ، کار و تحصیل و تغذیه سالم آنان و دوم جامعه زنان کشور با تاکید بر نقش تحرک و فعالیت بدنی در سلامت آنان دو گروه مخاطب اصلی برای این پیام هستند.

 وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در این راستا گفت:با توجه به نقش مهم " تحرک در سلامتی " و تاکید ریاست دانشگاه در این مساله ، از سال گذشته موضوع و اهمیت آن به کلیه رابطین دفتر اموربانوان در سطح دانشگاه انتقال و مراکز در حد توان جهت برگزار ی برنامه های ورزشی اقدام کرده اند.
دکتر عباس پور افزود: در ستاد دانشگاه نیز با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان ، اداره رفاه ، تربیت بدنی دانشجویی و کارکنان ، جلساتی جهت برنامه ریزی و ساماندهی ورزش بانوان در دانشگاه انجام شد و با همت اداره تربیت بدنی کارکنان قرارداد هایی با باشگاههای ورزشی سطح شهر منعقد شده است که کماکان همکاران خانم بصورت مستمر از ظرفیت این باشگاه ها استفاده می کنند .

وی با اشاره به اینکه تعداد سالن های ورزشی طرف قرارداد دانشگاه در سال 96 ، تنها یک مورد بوده است گفت: این تعداد در سالجاری به 5 مورد ارتقاء یافته است و این در حالی است که در سال گذشته بر حسب نیاز از سالن های دانشگاه نیز جهت ارایه خدمات ورزشی به کارکنان استفاده شده است.

مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان ، برگزاری مسابقات ورزشی بانوان شاغل در دانشگاه در رشته های آمادگی جسمانی و دارت به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و همایش پیاده روی کارکنان را از دیگر فعالیتهای دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه برشمرد که با همکاری اداره تربیت بدنی کارکنان انجام شده است. 

 


۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۰۸:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید