اخبار

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه : در ایام اربعین نگرانی درخصوص تجهیزات پزشکی مصرفی نداریم

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه : در ایام اربعین نگرانی درخصوص تجهیزات پزشکی مصرفی نداریم
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تمام بیمارستان های کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائرین اربعین آماده هستند و از لحاظ ملزومات پزشکی، کامل و آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و نگرانی درخصوص تجهیزات پزشکی مصرفی دراین استان نداریم.
 
دکترتورج شیرزادیان، مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تشریح اقدامات صورت گرفته در مراکز درمانی ویژه برگزاری ایام اربعین افزود: تمامی مراکزی که درمسیر زائران حسینی از شهرستان کنگاور تا مرکز کرمانشاه هستند با هدف درمان به موقع و موثر به زائران مجهز به مراکز بهداشتی شدند و آماده ارائه خدمات مناسب و مطلوب هستند.
 
دکترشیرزادیان، با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی بیمارستان قصر شیرین گفت: سال گذشته دو اتاق عمل و هشت تخت دیالیز به بیمارستان 96تخت خوابی شهرستان قصر شیرین افزوده شد و 14تخت ICU نیز مورد بهره برداری قرار گرفت و تجهیزات لازم به آزمایشگاه این بیمارستان اختصاص داده شد.
 
مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: در راستای خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب مجهز به تعدادی تخت ویژه، تخت های بستری و امکانات اورژانسی و دیالیز شدند و شهرستان دالاهو که در حد فاصل اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب قرار دارد نیز به آزمایشگاه، تخت بستری و اورژانس مجهز شدند.
 
دکترشیرزادیان در خصوص تجهیز بیمارستان های مرکز کرمانشاه اظهار داشت: تمام بیمارستان های کرمانشاه برای خدمات رسانی به زائرین اربعین آماده هستند و از لحاظ ملزومات پزشکی، کامل و آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند که درراستای تامین تجهیزات بیمارستانی در این ایام 20 تخت و 30 برانکارد به بیمارستان آیت الله طالقانی تحویل داده شده است.
 
وی افزود: از سال گذشته حدود یک میلیارد تومان تجهیزات مصرفی و اورژانسی در بیمارستان قصر شیرین انباشت شده است و نگرانی درخصوص تجهیزات پزشکی مصرفی درکرمانشاه نخواهیم داشت
 
۲۹ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید