اخبار

معرفی نماینده حقوقی مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی (ره) و افتتاح همزمان دفتر حقوقی این مرکز

معرفی نماینده حقوقی مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی (ره)  و افتتاح همزمان دفتر حقوقی این مرکز
مدیریت امور حقوقی دانشگاه و کارشناسان این مدیریت با حضور در دفتر ریاست محترم مرکز آموزشی ، درمانی آیت الله طالقانی (ره) ضمن معرفی جناب آقای مرتضی قنبری به عنوان نماینده حقوقی رسماٌ دفتر حقوقی این بیمارستان را افتتاح نمودند.

 

با عنایت به دستور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی به استفاده از خدمات کارشناسان حقوقی در سطح واحدهای تابعه و نیز پیرو درخواست ریاست و مدیریت محترم مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی (ره)

در تاریخ 1397/08/07 مدیریت محترم امور حقوقی دانشگاه و کارشناسان این مدیریت با حضور در دفتر ریاست محترم مرکز ضمن معرفی آقای مرتضی قنبری به عنوان نماینده حقوقی رسماٌ دفتر حقوقی این بیمارستان را افتتاح نمودند.

در این مراسم دکتر خسرو فرهادی ریاست مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی (ره) ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در جلسه و تبیین مشکلات حقوقی موجود در بیمارستانها از جمله بیمارستان آیت الله طالقانی (ره ) پرداختند و با اظهار امیدواری جهت رفع آنها ، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام داشتند.

در ادامه آقای عسگری مدیریت محترم امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی نیز به بیان شرح وظایف این واحد پرداخته و خواستار همکاری و همدلی بیش از پیش جهت رفع مشکلات حقوقی این مرکز شدند.

معرفی نماینده حقوقی بیمارستان طالقانی3
معرفی نماینده حقوقی بیمارستان طالقانی2

۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۴۶
مدیریت حقوقی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید