اخبار

دکتر مرادی: پیشرفت دانشگاه مرهون نیروی انسانی است

دکتر مرادی: پیشرفت دانشگاه مرهون نیروی انسانی است

 

مدیران و کارکنان شبکه های بهداشت ودرمان شهرستان های درگیر زلزله علاوه بر مسائل معمول که سایر شبکه ها هم با آن درگیر هستند، مشکلات عدیده ای از جمله رسیدگی به مصدومان ، بیماری های مختلف ، بازسازی و عوارض مربوط به زلزله را نیز پیگیری می کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سالگرد زلزله آبان 96 ضمن گرامیداشت درگذشتگان حادثه به عملکرد حوزه بهداشت ودرمان اشاره کرد و گفت: با بررسی های انجام شده عملکرد خوب و قابل قبولی داشته ایم اما همیشه می توان بهتر بود و ما باید برای بهتر شدن تلاش کنیم.

دکتر محمودرضا مرادی گفت: اکنون مجموعه دانشگاه سربلند است که بیماری های واگیر نتوانستند جان هم استانی ها یمان را به مخاطره بیاندازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیشرفت دانشگاه را مدیون وجود نیروی انسانی شایسته دانست و گفت: مدیران دانشگاه باید در انتخاب مدیران مجموعه خود دقت کنند و با ساماندهی یک تیم کارآمد و قابل قبولی به مردم خدمت کنند و با تقسیم کار بهترین استفاده را از نیروهای خود انجام دهند که در نهایت موجب بهتر شدن عملکرد و رضایت مردم خواهد بود.

دکتر مرادی که در جمع مدیران بهداشتی استان کرمانشاه سخن می گفت افزود: رعایت صرفه جویی ، اصلاح فرایندها و توجه جدی به مسائل مالی ، ارتباط مناسب با پرسنل و پزشکان و ارتباط مناسب با سایر مسئولان شهرستانی برای پیشبرد برنامه های سلامت بسیار مؤثر است.

دکتر مرادی توجه مدیران را به پروژه های زیرساختی معطوف کرد و نظارت مستقیم بر پروژه ها و رفع موانع آن را یادآور شد و گفت: اگر فرصت ساخت و ساز در شهرستان ها از دست برود شاید دیگر نتوان آن را جبران کرد.

 

300
200

 

 

۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید