اخبار

استاندار کرمانشاه: سرعت عمل و ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیش از 700 مصدوم زلزله اخیر قابل تقدیر است

استاندار کرمانشاه: سرعت عمل و ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیش از 700 مصدوم زلزله اخیر قابل تقدیر است

 

استاندار کرمانشاه در حاشیه عیادت از مصدومان زلزله بستری در بیمارستان آیت ا... طالقانی عنوان کرد: سرعت عمل و ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیش از 700 مصدوم زلزله اخیر توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قابل تقدیر است.

مهندس بازوند اظهار داشت: زمانی که این تعداد مجروح و مصدوم به مراکز درمانی استان مراجعه می‌کنند و پس از دریافت خدمات درمانی در یک روز همگی مرخص میشوند این خود خبر از یک مدیریت خیلی خوب در حوزه درمان را میدهد و نشان از سرعت عمل خوب کارکنان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت عمومی و روند درمان مصدومان زلزله خیلی خوب است گفت: در بازدیدی که امروز داشتیم خود این مصدومین هم از خدمات دانشگاه علوم پزشکی و کادر بیمارستان رضایتمندی داشتند که این خود جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی انصافا همچون زلزله سال گذشته در این زلزله هم  خدمات بسیار خوبی را ارائه داد و در همان شب اول وقوع این حادثه خود رئیس دانشگاه و معاونین در منطقه حضور داشتند.

مهندس بازوند گفت: این دانشگاه در واقع توانست بلافاصله درمان بیش از ۷۰۰ نفر را انجام بدهد که کار واقعا سختی بود و  من صمیمانه از وزیر محترم بهداشت ، دکتر مرادی و همه پرسنل این دانشگاه که انصافاً سرعت عمل بسیار خوبی را داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز که طی این بازدید استاندار را همراهی می کرد گفت: در چند ساعت اول کار امداد رسانی و درمان مصدومان زلزله به نحو مطلوب انجام شد و اکثریت بیماران در همان بیمارستان های مناطق زلزله زده خدمات لازم درمانی را دریافت کرده و تحت مداوا قرار گرفتند .

دکتر محمودرضا مرادی گفت:۴۴ نفر از این مصدومان هم به دیگر بیمارستان های مرکز استان اعزام شدند و ۲۷ نفر کماکان بستری هستند و اقدامات لازم درمانی برای آنان در حال انجام است و خوشبختانه هیچ کدام مشکل جدی نداشته و پس از بهبودی به زودی مرخص خواهند شد. 

وی اظهار داشت: در حال حاضر تجهیزات ، دارو و کادر متخصص مورد نیاز بر اساس چارت های سطح بندی بیمارستان ها در مناطق زلزله زده حضور دارند و در صورت نیاز به تجهیزات در مناطق زلزله زده پشتیبانی های لازم صورت گرفته و پوشش مناسب انجام خواهد شد. 

رئیس دانشگاه گفت: پس از درمان ، اکنون اولویت نخست ما مساله بهداشت مناطق زلزله است و چون زلزله گذشته باید نظارت های لازم را در بحث بهداشت محیط ، آب و غذا داشته باشیم تا بیماری خاصی در این مناطق اپیدمی نشود.

کک


گگگ

 

 

۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید