اخبار

برگزاری همزمان مراسم روز دانشجو برای اولین بار در کلیه دانشکده ها

برگزاری همزمان مراسم روز دانشجو برای اولین بار در کلیه دانشکده ها
 
مراسم تقدیر از دانشجویان برتر آموزش  به طور هماهنگ و همزمان با بزرگداشت روز دانشجو  بصورت مستقل در هردانشکده برگزار شد.

 

برگزاری این آئین برای اولین بار با پیشنهاد معاونت آموزشی دانشگاه ، همکاری کلیه دانشکده ها پس از بحث و بررسی در شورای آموزشی دانشگاه صورت گرفت.

دانشجویان دانشکده دندانپزشکی با برگزاری مراسمی به مناسبت روز دانشجو با حضور اساتید خود ، این روز را جشن گرفتند و از دانشجویان برتر این دانشکده در حوزه های مختلف تجلیل شد.

همچنین دانشجویان دانشکده پیراپزشکی در مراسمی با حضور حجت الاسلام افشار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبرى در دانشگاه ، مدیر امور دانشجویی ، تیم مدیریتی و اعضا هیات علمی این دانشکده روز دانشجو را گرامی داشتند و تجلیل از نفرات برتر علمی هر ورودی ، برگزاری نشست پرسش و پاسخ ، مسابقه و اهدا جوایز از جمله برنامه های این آیین بود.

در این روز دانشجویان دانشکده پرستاری مامایی نیز با حضور اساتید خود و اهداء لوح تقدیر و هدیه به دانشجویان برتر علمی مراسمی برگزار کردند. 

دانشجویان و تیم مدیریتی دانشکده بهداشت نیز همچون دانشکده های دیگر با برگزاری آیینی ضمن تقدیر از برگزیدگان دانشجویی در مقاطع مختلف تحصیلی و المپیادهای کشوری این روز را جشن گرفتند. 

جلسه پرسش وپاسخ دانشجویان با تیم مدیریتی و تقدیر از دانشجویان برتر علمی در دانشکده داروسازی و علوم‌تغذیه و صنایع غذایی از جمله برنامه های این دو دانشکده در روز دانشجو بود.

همچنین دانشجویان دانشکده پرستار سنقر نیز به مناسبت روز دانشجو در مراسمی با حضور معاون فرهنگى و دانشجویى دانشگاه به بیان دغدغه های خود پرداخته و این روز را جشن گرفتند.

 

در دانشکده پزشکی نیز از 53 دانشجوی برتر در مقاطع دستیار تخصصی ، پزشکی عمومی و تحصیلات تکمیلی با اهدای جوایزی ارزنده تجلیل شد.

 

7

 

9
5
3
2
1

104


102

 

101


100

103


۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید