اخبار

بازدید فرماندار شهرستان صحنه از پروژه های بیمارستان دکتر معاون

بازدید فرماندار شهرستان صحنه از پروژه های بیمارستان دکتر معاون
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان صحنه، ظهر امروز یکشنبه مورخ ۹۷/۹/۲۵ از آخرین وضعیت پروژه های بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت‌.
وی اقدامات انجام شده علیرغم وجود محدودیت های مالی را، بسیار عالی توصیف و ضمن ابراز خوشحالی از فرصت های ایجاد شده از تلاش های پرسنل تقدیر و تشکر نمود. در این بازدید دکتر احسان مهری مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از کارکنان بیمارستان حضور یافته و ضمن تشریح نحوه اجرا و مزایای آن  توضیحاتی را عنوان کردند. این پروژه ها شامل احداث و راه اندازی سالن جلسات، راه اندازی انبار دارویی و ملزومات مصرفی بیمارستان و ساخت بخش جدید دیالیز بیمارستان با استفاده از فضاهای موجود و ساختمان قدیمی بیمارستان بوده که در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
در پایان این بازدید دکتر احسان مهری، اتمام و تجهیز پروژه های بیمارستان دکتر معاون را از اولویت های مهم شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه عنوان کرد و گفت : انشاالله با پیگیری های دلسوزانه دانشگاه علوم پزشکی و نماینده و مسئولین شهرستان در ماه آتی اتمام گردیده و به بهره برداری برسد.

 

۴

۲

۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۲۱:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید