اخبار

جلسه ی شورای فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی در دانشکده بهداشت برگزار شد

 

جلسه ی شورای فرهنگی معاونت امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با حضور مدیران و مسئولان فرهنگی این معاونت ،مدیران فرهنگی دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه و با میزبانی و حضور مسئولان دانشکده بهداشت برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت ضمن خیر مقدم به مدیران فرهنگی اظهار داشت: فرهنگ نشان دهنده آداب،رسوم،قوانین،مقررات رفتار و ارتباطات هرجامعه ای است و حراست و تقویت آن هم مهم و هم بسیار سخت و حساس است چون که مقوله فرهنگ بسیار پیچیده و دارای حساسیت های خاصی است که به علت وجود زیر فرهنگ های مختلف با دیدگاه های متفاوت حاصل شده است.

رئیس دانشکده بهداشت افزود:محیط فرهنگی دانشگاه هم با توجه به پذیرش دانشجو از اقصی نقاط کشور و خارج از کشور از این حساسیت مستثنی نیست و طبیعی است که کار فرهنگی در چنین محیطی بسیار سخت و نیاز به حوصله و دانش لازم برای برنامه ریزی های متنوعی که بتواند دانشجویان را جذب و در مسیر درست مسائل فرهنگی قرار دهد، دارد ،که این مهم تنها با تعامل مسئولان و برنامه ریزان این حوزه و کار مضاعف امکان پذیر است.

در ادامه خانم حسینی فر مدیر فرهنگی دانشکده بهداشت با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی چند ماه اخیر دانشکده ،به نظر مساعد و همراهی مسئولان دانشکده در این راستا اشاره داشت و تعامل و همکاری بیشتر و نظارت بیش از پیش معاونت دانشجویی و فرهنگی را  برای ارتقای فرهنگی دانشگاه را مهم خواند.

بهمن الماسی مدیر فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه گفت:تلاش در حوزه فرهنگی نیاز به حوصله، تدبیر؛دقت عمل در برخورد با مخاطبان دارد و بویژه مکان  انجام امور فرهنگی دانشگاه باشد و حضور جوانانی با انگیزه و انرژی  مصاعف که خود را در امور دانشگاه سهیم دانسته و در اکثر موارد نظرات و دیدگاه های مهمی هم ارائه می دهند ،که  همراهی و تأمین نظر آنهامی تواند بسیار مؤثر باشد.

وی اضافه کرد نگاه مسئولان فرهنگی دانشگاه باید نگاهی پدرانه و دلسوزانه باشد همانند آنچه در مورد فرزندان خود صلاح می دانیم و با همین نگاه بهتر است محیطی آرام،بدون چالش و با نشاط مهیا سازیم و در صورت پیش امدن اشتباهی از دانشجویی با درک موقعیت و برای حل مسئله تلاش کنیم .

دکتر مجتبی لیمویی معاون آموزشی دانشکده بهداشت نیز در مورد فرهنگ و اثرات مثبت و منفی آن در تصمیمات انسان ها سخن گفت و در ادامه مدیران فرهنگی سایر دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه نیز با بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود و ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم بر بهره گیری از دانش و تجربه ی اساتید رشته های روانشناسی ،جامعه شناسی و ..تأکید داشتند.

۲۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۲۴
روابط عمومی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید