اخبار

نشست هم اندیشی معاونت بهداشتی، معاونت اجتماعی و کانون ازدواج و پیوند مهر با موضوع پیشنهاد "اجرای طرح ارتقای کمی و کیفی آموزش حین ازدواج"

نشست هم اندیشی معاونت بهداشتی، معاونت اجتماعی و کانون ازدواج و پیوند مهر با موضوع پیشنهاد "اجرای طرح ارتقای کمی و کیفی آموزش حین ازدواج"

 

 به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی نشست هم اندیشی معاونت بهداشتی، معاونت اجتماعی و کانون ازدواج و پیوند مهر با موضوع پیشنهاد "اجرای طرح ارتقای کمی و کیفی آموزش حین ازدواج" در معاونت اجتماعی برگزارشد.

در این نشست ابتدا دکتر رضایی مدیر مؤلفه های اجتماعی مؤثر بر سلامت گزارشی از مجموعه نشست های قبلی و سر فصل های آموزشی برنامه ارائه دادند.

 در ادامه دکتر زنجانی ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی که همواره با تمام توان در زمینه آموزش های حین ازدواج اقدام نموده است گفت کانون پیوند مهر تا کنون در 12 استان تشکیل شده است و کرمانشاه بعنوان چهارمین استانی است که به این مجموعه پیوسته است و در حال حاضر به عنوان برترین استان فعال در این حوزه شناخته شده است.

این کانون با هدف ارتقاء آموزش کمی و کیفی حین ازدواج، گسترش فرهنگ ازدواج اقدام نموده و از طریق اهدای تسهیلات به روش تخفیف ارائه خدمات(اثاثیه منزل، رزرو سالن مراسم جشن ازدواج و پذیرایی و ...) به زوجین در حین ازدواج بعنوان مشوق در این زمینه خدماتی را ارائه خواهد نمود.

 این طرح با هدف همکاری با" طرح مشاوره حین ازدواج" معاونت بهداشتی و در جهت ارتقاء و کمی و کیفی فرایند آموزش ها مطابق با موضوعات و سر فصل های آموزشی بهداشت جنسی و سلامت باروری، روانشناختی زن و مرد حرکت می کند.

در نهایت مقرر گردید ادامه بحث جهت وصول به نتایج مورد هدف با حوزه معاونت بهداشتی هماهنگ گردد.

۱ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید