اخبار

چگونگی توسعه فرهنگ نماز درجلسه ائمه جماعات بیمارستان‌ها

چگونگی توسعه فرهنگ نماز درجلسه ائمه جماعات بیمارستان‌ها

رسانه جدید

جلسه ماهانه ائمه جماعات بیمارستانها باحضور مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی امروز دوشنبه دوم دیماه در دفتر بهبود کیفیت مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) برگزار شد.

در این جلسه راههای جذب پرسنل برای اقامه‌ی نماز جماعت و بر طرف کردن موانع موجود بررسی شد.

حجت الاسلام افشار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گفت: این مجتمع بیمارستانی محل ارجاع بیماران استان و استانهای مجاور است و فرهنگهای مختلفی در این مرکز رفت و آمد می‌کنند وباید راهکارها وتدابیر خاصی جهت اهمیت نماز ونماز اول وقت اندیشیده شودوپرسنل هم وقتی باخداوند ارتباط بهتری داشته باشند ازجهت کاری هم موفق ترخواهند بود .

رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) ضمن تشکر از فعالیتهای حجت الاسلام خسروی در برگزاری نماز جماعت و نیز حضور فعال ایشان در جلسات و کمیته‌های فرهنگی مرکز بیان کرد: حدود ۲۰ درصد بیماران این مرکز از استانهای مجاور هستند و پرسنل ما علاوه بر مردم استان به استانهای مجاور خدمات تخصصی وفوق تخصصی ارائه میدهند اما با وجود تکاپوی همیشگی برای ارتقای وضعیت موجودبه دنبال توسعه فرهنگ نماز جماعت و اخلاق حرفه ای و ارائه الگوی حسنه‌ای از معنویت در مرکز هستیم.

حجت الاسلام خسروی امام جماعت بیمارستان با اشاره به تاثیر فضا و محیط نمازخانه و مطالب گفته شده توسط سخنران در جذب پرسنل گفت:
نحوه قرائت نماز باید ساده و بی آلایش باشد و کمبود وقت پرسنل و خصوصا پرستاران باید مد نظر قرار بگیرد.

 

----------
پایان خبر

۲ دی ۱۳۹۷ ۲۰:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید