اخبار

اهدا 2 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه دیالیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توسط بانک پاسارگاد

اهدا 2 دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه دیالیز به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه توسط بانک پاسارگاد


دو دستگاه آمبولانس به همراه 10 دستگاه دیالیز از سوی بانک پاسارگاد به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحویل شد.

به گزارش خبرنگار سرویس «اجتماعی» ایسنا منطقه کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، امروز(10 دی) در مراسم تحویل این تجهیزات، با قدردانی از همکاری و همراهی تمامی خیرین در زلزله سال گذشته استان، گفت: پس از زلزله مردم و شخصیت ها و نهادها از هر گوشه ایران سوی منطقه غرب کشور آمدند و همه با هرچه در توان داشتند به مردم منطقه کمک کردند.

دکتر محمودرضا مرادی به حجم بالای کمک های مردمی به زلزله زدگان اشاره کرد و افزود: زلزله سال گذشته استان در کنار همه تلخی هایی که داشت نشان داد که مردم همچنان در صحنه هستند و درد هموطن خود را به خوبی حس کرده و برای کمک آماده اند.

وی با اشاره به حضور خیرین در بخش های مختلف برای کمک به زلزله زدگان، گفت: یکی از بخش هایی که حضور خیرین در آن پررنگ بود بخش بهداشت و درمان بود که خوشبختانه سال گذشته توانستیم تفاهم نامه هایی به ارزش مجموعا 130 میلیارد تومان با خیرین این حوزه داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: خیرین بخش بهداشت و درمان شامل شخصیت های حقیقی و حقوقی هستند که در مجموع ساخت 60 پروژه حوزه بهداشتی و درمانی را متقبل شدند.

وی به سفر اخیر وزیر بهداشت به استان اشاره کرد و افزود: در این سفر حدود 30 پروژه خیرساز به بهره برداری رسیده و امیدواریم افتتاح سایر پروژه ها را هم در آینده ای نزدیک شاهد باشیم.

دکتر مرادی با اشاره به ساخت دو بیمارستان 80 تختخوابی و 96 تختخوابی در شهرهای سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب توسط خیرین، گفت: بهره برداری از این دو بیمارستان برای منطقه بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم به همت خیرین این دو پروژه نیز به زودی به سرانجام برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: امروز هم در آخرین مورد کمک‌های خیرین شاهد تحویل دو دستگاه آمبولانس و 10 دستگاه دیالیز توسط بانک پاسارگاد به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هستیم.

دکتر مرادی افزود: مسئولین این بانک می توانستند جهت کار تبلیغاتی هم شده پروژه هایی مانند خانه بهداشت که ماندگاری بیشتری دارد بسازند، اما آنها با تحقیقی که از دانشگاه داشتند نیازهای درمانی مردم منطقه را احصا و در راستای آن اقدام کردند که از آنها بسیار قدردان هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین مسئولین بانک این اجازه را دادند این تجهیزات خریداری شده در هرجای استان که نیاز است استفاده شود، بنابراین فعلا با توجه به نیاز بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه به دستگاه دیالیز، تعدادی از این دستگاه‌ها در این بیمارستان نصب می شود.
۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید