اخبار

بیش از چهار هزار مورد بازرسی بهداشتی در جوانرود انجام شد

بیش از چهار هزار مورد بازرسی بهداشتی در جوانرود انجام شد

رییس شبکه بهداشت و درمان جوانرود گفت: چهار هزار و 200 مورد بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 700 مورد بازرسی از اماکن عمومی این شهرستان از اول سالجاری تاکنون انجام گرفته است.

به گزارش ایرنا ، بهمن پوریاور روز سه شنبه در کارگروه بهداشت و امنیت غذایی جوانرود افزود: چهار تن مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی فاسد و تاریخ مصرف گذشته امسال ضبط و معدوم شده است.
وی اظهار داشت: در این بازدیدها 340 مورد اخطاریه صادر ، 37 مورد به مراجع قضایی معرفی و 6 مورد هم تعطیل شدند.
دکتر پوریاور به ارتقای شاخص های بهداشتی در شهرستان جوانرود اشاره و یادآور شد: از سال 89 تاکنون مرگ مادران باردار در این شهرستان به صفر رسیده است.
فرماندار جوانرود نیز با بیان اینکه محور توسعه هر جامعه ای شاخص های سلامت آن است، گفت: مهمترین رکن های توسعه شاخص های سلامت توجه به زیرساخت های آن می باشد.
رستگار یوسفی ، بر لزوم اسکان موقت مادران باردار در شرایط جوی نامساعد تاکید کرد و افزود: دستگاههای اجرایی برای خدمات رسانی به مادران باردار مهمانسراها و امکانات لازم را در صورت نیاز در اختیار آنان قرار دهند.
وی بر رفع مسائل و مشکلات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود تاکید و اظهار داشت: استاندارد سازی آسانسورها و و ساماندهی ترافیک بیمارستان از جمله این مشکلات است که در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.
۲۶ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید