اخبار

محور توسعه هرجامعه ای شاخص های سلامت آن جامعه است

محور توسعه هرجامعه ای شاخص های سلامت آن جامعه است
فرماندارجوانرود : محور توسعه هرجامعه ای شاخص های سلامت آن جامعه است
 ‍ فرماندارجوانرود : محور توسعه هرجامعه ای شاخص های سلامت آن جامعه است
فرماندارجوانرود با بیان اینکه محور توسعه هرجامعه ای شاخص های سلامت آن جامعه است گفت : مهمترین رکن های توسعه شاخص های سلامت توجه به زیرساخت های آن می باشد.
رستگاریوسفی روز سه شنبه در کارگروه بهداشت و امنیت غذایی شهرستان جوانرود بر لزوم اسکان موقت مادران باردار در شرایط جوی نامساعدتاکید کرد و افزود: دستگاههای اجرایی برای خدمات رسانی به مادران باردار مهمانسرا ها و امکانات لازم را در صورت نیاز در اختیارآنان قراردهند.
وی بر رفع مسائل و مشکلات بیمارستان حضرت رسول (ص)جوانرود تاکیدو اظهارداشت : استاندارد سازی  آسانسورها و و ساماندهی ترافیک بیمارستان از جمله این مشکلات است که در دستور کارمسئولان قرارگرفته است.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیزگفت: از اول سالجاری تاکنون چهارهزارو 200 مورد بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی  و700 مورد بازرسی از اماکن عمومی این شهرستان انجام گرفته است .
دکتر بهمن پوریاور افزود : دراین بازدیدها  340 مورد اخطاریه صادر ، 37 مورد به مراجع قضایی معرفی و شش مورد هم تعطیل شدند.
 وی اظهارداشت : از اول سالجاری تاکنون چهارتن مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی فاسد و تاریخ مصرف گذشته ضبط و معدوم شده است.
دکتر پور یاور به ارتقای شاخص های بهداشتی درشهرستان جوانرود اشاره ویادآورشد: از سال 89 تاکنون مرگ مادران باردار در این شهرستان به صفر رسیده است.

جلسه

۲۷ دی ۱۳۹۷ ۰۸:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید