اخبار

​دکتر جواد عظیمی وقار به عنوان رئیس مرکز آموزشی ،درمانی امام علی (ع) منصوب شد/تقدیر از دکتر یوسف رحمانی

​دکتر جواد عظیمی وقار به عنوان رئیس مرکز آموزشی ،درمانی امام علی (ع) منصوب شد/تقدیر از دکتر یوسف رحمانی


طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، دکتر جواد عظیمی وقار به عنوان رئیس مرکز تحقیقاتی آموزشی، درمانی امام علی(ع) منصوب شد.

دکتر عظیمی مهر فارغ التحصیل رشته فوق تخصصی اکوکاردیوگرافی از دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 93 است که دوره تخصص قلب و عروق را خود را نیز از دانشگاه علوم پزشکی تهران  به پایان رسانیده و دوره دکترای عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی کرده است.

وی که از سال1393 به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه فعالیت خود را آغاز نموده است ، یک سال سابقه اجرایی معاون درمان بیمارستان امام رضا(ع) را دارد و از سال گذشته تاکنون نیز به عنوان معاون آموزشی رشته تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی مشغول فعالیت است.

دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پرشکی کرمانشاه همچنین با اهداء لوحی بدین شرح از زحمات دکتر یوسف رحمانی که پیشتر مسئولیت فوق را برعهده داشته است تقدیر کرد:


جناب آقای دکتر یوسف رحمانی

خدمت درعرصه ارزشمند سلامت و مراکز دانشگاهی نعمت گرانقدر پروردگار است که به برخی از بندگان خود عطا می فرمایند . امیدوارم خداوند بزرگ توفیق بهره مندی از این بازه زمانی را به بهترین شکل ممکن در جهت رضایت خالق و خرسندی مخلوق به همه ما ارزانی دارد.

بدینوسیله برخود لازم می دانم از تمامی تلاشهای بی شائبه و صادقانه جنابعالی درمدت تصدی ریاست مرکز آموزشی درمانی امام علی(ع) با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر نموده و امیدوارم همواره موفق ومؤید باشید.

 

    دکتر محمودرضا مرادی

                                                                                 رئیس دانشگاه

 

1


۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید