اخبار

مراسم تقدیر و معارفه رئیس بیمارستان امام علی(ع) برگزار شد

مراسم تقدیر و معارفه رئیس بیمارستان امام علی(ع) برگزار شد
 
صبح امروز هفتم بهمن ماه مراسم تقدیر از دکتر یوسف رحمانی و معارفه دکتر جواد عظیمی وقار  در سالن اجتماعات بیمارستان امام علی (ع) برگزار شد.
 
دکتر یوسف رحمانی با بیان اینکه حضور اساتید ، متخصصین و افراد با تجربه در بیمارستان کار را برای ریاست بیمارستان بسیار سخت کرده بود گفت: با لطف خدا و استفاده از تجربیات بزرگان و متخصصان امر ،موفق به حرکت دراین مسیر شدیم.
 
 وی اظهار داشت:تمام تلاشمان را کردیم که با استفاده از روش‌های برتر موجود بتوانیم سازمان را به اهداف عالی آن برسانیم ودر این مدت سعی کردیم برای مردم و سازمان خدمتگزاران خوبی باشیم و همواره تلاش کردیم جزو بیمارستان‌های برتر باشیم.
 
 دکتر رحمانی ،احترام متقابل ،تعهد و مسائل اخلاقی را از مهمترین اولویت های دوران مدیریتی خود دانست و گفت:این مسئولیت همچون امانتی بسیار مهم بود که درطول این مدت در اختیار من بوده و امروز آن ‌را به همکار عزیزم دکتر عظیمی‌وقار می سپارم.
 
همچنین دکتر جواد عظیمی وقار نیز طی این مراسم گفت:تلاش می‌کنیم از مدیریت سنتی به سمت مدیریت مدرن حرکت کنیم که بتوانیم انضباط مالی خود را ارتقا داده و با توجه به محدودیت های مالی و اعتباری موجود ،بیمارستان را به بهترین شکل هدایت  کنیم.
 
وی اظهار داشت:با توجه به اینکه در شرایط مالی خوبی قرار نداریم  تلاش می‌کنیم به سمت خرید تخصصی تجهیزات و اقلام مصرفی حرکت کنیم که بتوانیم از منابع موجودمان به درستی استفاده کنیم.
 
بیمارستان امام علی(ع) درحد بیمارستانهای خصوصی تهران بوده و سعی می کنیم تا گام خود را ‌در مسیر  موفقیت ادامه دهد
 
۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید