اخبار

بازدید مدیرکل بیمه سلامت و مدیران بهداشتی دانشگاه از مرکز جامع سلامت سمنگان شهرستان صحنه

بازدید مدیرکل بیمه سلامت و مدیران بهداشتی دانشگاه از مرکز جامع سلامت سمنگان شهرستان صحنه
روز چهارشنبه مورخ دهم بهمن ماه، مدیر کل بیمه سلامت و هیئت همراه، به همراه مدیران اجرائی و گسترش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ضمن بازدید از مرکز جامع سلامت سمنگان، درخصوص مشکلات، نقاط ضعف و قوت برنامه بیمه روستایی، با پرسنل این مرکز دیدار و گفتگو نمودند.
همچنین طی این بازدید، در جلسه ای ضمن بررسی و ارزیابی عملکرد برنامه بیمه روستایی، از نحوه اجرای این برنامه در سطح شهرستان، ابراز رضایت نمودند.
گفتنی است این دیدار به منظور تقدیر از پرسنل مجری برنامه پزشک خانواده روستایی، به عنوان دستاورد نظام اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، صورت پذیرفت.

طی این جلسه، دکتر احسان مهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، ضمن بیان خیرمقدم و ارائه گزارشی کوتاه از وضعیت اجرای برنامه، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت ارائه مطلوب تر برنامه مطرح و از آمادگی شهرستان صحنه جهت اجرای برنامه نظام ارجاع، به عنوان حلقه اصلی استقرار نظام سلامت خبر داد.

همچنین در این جلسه، آقای مظفری مدیر کل بیمه سلامت، ابراز داشت در گذشته خدمات اندکی به روستاییان و آن هم توسط پزشکان هندی و بنگلادشی انجام می گرفت که در حال حاضر به لطف انقلاب اسلامی و توسط فرزندان این انقلاب، خدمات بهداشتی و درمانی، با کیفیت بالا و هزینه رایگان و یا بسیار اندک، در اختیار مردم ساکن در دورترین روستاها نیز قرار می گیرد.

T

 

۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۲۳:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید