اخبار

رییس سازمان ملی بهره وری ایران : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سازمانی پیشتاز در امور بهره‌وری است

رییس سازمان ملی بهره وری ایران :  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سازمانی پیشتاز در امور بهره‌وری است

 

رییس سازمان ملی بهره وری ایران روز پنجشنبه دوم اسفندماه در نشستی با رئیس دانشگاه و مدیر بهره وری ،خلاقیت و نوآوری دانشگاه که در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سازمانی پیشتاز در امور بهره‌وری است.

دکتر پهلوانی اظهار داشت: از اقدامات انجام شده در حوزه بهره وری در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی واقعا خوشحال شدم و این موفقیت بزرگ و مثمر قابل تقدیر است.

وی افزود: مفهوم بهره وری باید در سطوح مختلف آموزشی ترویج یابد و در سنین پایین در کودکان نهادینه شود زیرا آنان قابلیت درک این مفهوم را دارند.

دکتر پهلوانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را سازمانی پیشتاز در امور بهره‌وری دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم یک پکیج کامل از این تجربیات ارزشمند را در اختیار سازمان ملی بهره‌وری قرار دهیم و آن را در کل کشور اجرا نماییم.

همچنین رییس دانشگاه نیز بیان کرد: واحد بهره وری ، خلاقیت و نوآوری از سال گذشته برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد.

دکتر مرادی اظهار داشت :به دلیل وجود منابع محدود ،نیاز به یک برنامه‌ریزی علمی کاملا احساس می شود تا بتوانیم از منابع، انرژی و امکانات موجود به نحو احسن و بهینه استفاده نماییم.

وی افزود: در بحث بهره وری باید یک نگاه کلان و کشوری به این موضوع وجود داشته باشد، زیرا با شرایط موجود پیش رو راهی جز صرفه‌جویی ، بهره‌وری و استفاده صحیح وجود ندارد.

طی این نشست همچنین مدیر امور بهره وری خلاقیت و نوآوری دانشگاه نیز بهره وری را از مولفه های اصلی و ضروری اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: گام اول ما در این زمینه،فعال کردن کمیته بهره وری در کلیه واحد های تابعه دانشگاه بود.

دکتر عبدی اظهار داشت: ساختار اجرایی بهره وری بر سه مبنای اصلی مدیریت ذهن،ایده و دانش طراحی و اجرا شد و آموزش مجازی ، چهره به چهره و برگزاری جشنواره تجارب موفق مدیریتی بخشی از دستاوردهای خوب این مدیریت در دانشگاه بود.

وی بیان کرد: تجارب موفق مدیریتی و طرح های برتر معرفی شده از نگاه بهره وری در دانشگاه بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال صرفه جویی به دنبال داشته است.

777






۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید