اخبار

برگزاری گرامیداشت روز مهندس

برگزاری گرامیداشت روز مهندس

 به مناسبت پنجم اسفند ماه  و روز مهندس مراسمی با حضور مهندسان و کارشناسان فنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزارشد.

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه ضمن تشریح وجه تسمیه نامگذاری این روز از خدمات و آوازه دانشمند بزرگ خواجه نصیرالدین طوسی یاد کرد.

دکتر تورج شیرزادیان به نقش بسیار بارز مهندسان در عرصه های گوناگون زندگی اشاره کرد و گفت: متاسفانه علیرغم این مهم، مهندسان و کارشناسان فنی بهیچ وجه جایگاه شایسته و بایسته خود را در نظام اداری ندارند و همین مسئله همواره لطمات سنگینی به ساختار و شالوده نظام فنی مهندسی کشور زده است.

وی به حادثه تلخ زمین لرزه سال 96 اشاره کرد و گفت: بدون تردید و اغراق کارشناسان فنی و مهندسان عزیز دانشگاه از همان دقایق ابتدائی در محل حاضر بوده و خدمات گرانبهاء و بسیار ارزشمندی ارائه نمودند که جا دارد بار دیگر به نوبه خودم از ایشان کمال تشکر و قدردانی را بنمایم.

دکتر شیرزادیان با اشاره به برگزاری این مراسم عنوان کرد: این گونه مراسم باعث ارتقاء انگیزه و علاقه مهندسان در انجام وظایف محوله خواهد بود وی پیشنهاد کرد مسئولین و اولیاء امور معیارهای مهندس برتر را تعیین کرده و در مراسمات آینده روز مهندس طی بررسی دقیق مهندس برتر دانشگاه را تعیین و مورد تقدیر قرار دهند. دکتر شیرزادیان در پایان گفت: مهندسان ما پتانسیل های لازم را برای ورود به طرح ها و پروژه های بزرگ و ملی دارند و نباید خودمان را کوچک بشماریم. 

۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید