اخبار

نشست مشترک اعضای هیات رییسه دانشگاه با مدیران و مسولان شبکه ها

نشست مشترک اعضای هیات رییسه دانشگاه با مدیران و مسولان شبکه ها

 

نشست هم اندیشی مشترک اعضای هیات رییسه دانشگاه با مدیران و مسولان شبکه ها و‌ روسا و‌مدیران بیمارستانهای شهرستان های استان ششم اسفندماه در مرکز توسعه مطالعات و آموزش پزشکی دانشگاه برگزار شد.

دکتر منصوری معاون اجتماعی طی این نشست ضمن تقدیر از تلاش مدیران و ‌کارکنان شبکه ها در توسعه فعالیتهای اجتماعی گفت: همکاران گرامی شبکه ها برای جلب مشارکت خیرین تلاش های خوبی انجام‌داده اند و نیاز به پیگیری بیشتر در این زمینه وجود دارد.

دکتر روشنی معاون‌ درمان دانشگاه نیز با بیان اینکه وظیفه ما در تعطیلات نوروز خدمات پیوسته ، منظم و دقیق به مردم‌و‌مسافران‌نوروزی است گفت: برای حضور متخصصان در شهرستانها برنامه ریزی کرده و پرسنل با تجربه باید در تعطیلات عید در بخش های اورژانس حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: کلینیک های شهرستانها پس از تعطیلات رسمی نوروز باید باز بوده و به مردم خدمت کنند و روسای شبکه ها و ‌بیمارستانها با حضور مستمر خود برکار بیمارستانها نظارت کنند.

 همچنین طی این نشست دکتر ایمانیمعاون‌توسعه مدیریت و‌منابع دانشگاه نیز با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در سالهای ۹۶و ۹۷ به میزان ۱۷۴ میلیارد تومان به دانشگاه بدهکار است گفت: اگر نمی توانیم مطالبات همکاران را به روز پرداخت نماییم‌از همکاران عزیز شرمنده ایم ،اما دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از جمله معدود دانشگاههایی است که مطالبات را به سال ۹۷ رسانده است در صورتی که پرداخت برخی دانشگاهها هنوز در سال ۹۵ و ۹۶ باقی مانده است.


وی با بیان اینکه تلاش می کنیم پرداختی پرسنل را به نیمه سال ۹۷ رسانده و شهرستانها را به یک سطح برسانیم گفت: در دریافت پزشکان ۱۱ ماه تعویق داریم که با پرداخت بدهی های اردیبشهت ماه ،این‌موضوع را پیگیری می کنیم.

در ادامه معاون‌غذا و‌دارو نیز اعلام کرد: دانشگاه ۲۵۰ قلم داروی اساسی را تامین و‌ذخیره سازی نموده است.

 دکتر قباد محمدی اظهار داشت: داروخانه های شبانه روزی شهرستانها در ایام‌تعطیل باز بوده و ‌در صورت نیاز شهرستان برنامه شیفت داروخانه های دیگر انجام‌می شود.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه ۱۸ ماه طلب دارو‌ و ملزومات پزشکی از سازمان تامین اجتماعی دارد. 

دکتر محمدی افزود: اولویت تامین تجهیزات پزشکی سال آینده استان‌تعیین شده و به هیات امنای صرفه جویی ارزی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه قاچاق شیرخشک رژیمی و‌عادی ازمرزها افزایش پیدا کرده گفت: لازم است‌در زمینه این اقلام و‌داروهای خارجی که با ارز دولتی تامین می شود دقت و‌مراقبت لازم انجام شود.

در پایان مهندس اردلان معاون‌فنی مرکز بهداشت استان نیز گفت:تلاش می کنیم در تمام مناطق روستایی و‌واحدها دسترسی به اینترنت و سامانه سیب را فراهم‌نماییم

وی با بیان اینکه نظارت بر مسایل بهداشتی همچون سلامت محیط و بهداشت در برنامه نوروزی تشدید می شود اظهار داشت: مراکز بهداشتی و‌درمانی شبانه روزی در تمام ایام تعطیلات در خدمت مردم و‌مسافران هستند و مراکزی که در مسیر عبور مسافران و‌تراکم حضور آنان قرار دارند نیز دایر می باشند.

5

555

5


5
5
5





۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید