اخبار

دو کانون سلامت محله در شهرستان صحنه افتتاح شد

دو کانون سلامت محله در شهرستان صحنه افتتاح شد

 

  مراسم افتتاحیه دو کانون سلامت محله، روز یکشنبه دوازدهم اسفندماه ۹۷ با حضور معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رؤسا و نمایندگان ادارات و ارگانهای نظامی و انتظامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و نیز نماینده و اهالی محله های بسیج و جوادآباد شهرستان صحنه، در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر احسان مهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه، ضمن بیان خیرمقدم به حاضرین، به تبیین اهداف تشکیل کانون سلامت و مجمع سلامت محله پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه بی توجهی به امر سلامت در جامعه، همه ابعاد زندگی را مختل می نماید، گفت: در این کانون ها، مشکلات سلامت محله شناسایی و اولویت بندی گردیده و نتیجه توسط نمایندگان کانون سلامت محلات، شناسایی، مطرح و دسته بندی می شوند و در نهایت به منظور یافتن بهترین راه حل، در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

دکتر مهری در ادامه افزود: مسئله ی سلامت، مسئله ی فردی و یا منحصر به دستگاه خاصی نیست و اگر مشارکت بخش ها، سازمان های دولتی و غیر دولتی و آحاد جامعه را نداشته باشیم، سلامت به آن هدف اصلی خود نخواهد رسید.

دکتر مهری مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی در راستای برقراری عدالت اجتماعی، ارتقاء سواد سلامت جامعه و افزایش امید به زندگی را از مهمترین اهداف راه اندازی کانون های سلامت محلات عنوان کرد.

در پایان مراسم نمایندگان مردمی کانون سلامت محله های جوادآباد و بسیج، برخی از مشکلات محله خود را عنوان نموده و مهندس محمدی نژاد شهردار صحنه، به عنوان مسئول رفاه شهروندان با همکاری مسئولین شهری، توضیحات و راه حل برون رفت از مشکلات مطرح شده را ارائه کردند.

3
2




۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید